عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اردوی زنان سرپرست خانوار فرهنگی با حضور مدیرکل امور بانوان استان


اردوی زنان سرپرست خانوار فرهنگی با حضور مدیرکل امور بانوان استان

اردوی زنان سرپرست خانوار فرهنگی با حضور مدیرکل امور بانوان استان

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر عصرروز پنج شنبه مورخ 94/06/12به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته دولت اردوی یک روزه به مقصد روستایگردشگری وامنان از توابع بخش شهرستان آزادشهر برای زنان سرپرست خانوار فرهنگی برگزار گردید .  

یکی از برنامه های این اردو برگزاری نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین آقای احمدی امام جماعت حسینیه صاحب الزمان روستای وامنان بود که پس از اقامه نماز ایشان ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل محترم امور بانوان و هیئت همراه به ارائه گزارش از عملکرد فرهنگی روستا پرداختند . در ادامه مراسم سرکار خانم دکتر غفاری مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده در جمع حاضرین با قرائت آیه ای از قرآن اینگونه سخنان خود را آغاز نمودند و گفتند : " ان الله لا یغییر ما بقوم حتی یغییروا ما بانفسهم " خداوند سرنوشت هیچ قومی و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها سرنوشت خود را تغییر دهند . انسانها در طول زندگی خود در معرض انتخابهای گوناگون قرار دارند. اینکه این گزینش ها چقدر برای آنها اهمیت داشته و چه تاثیری در زندگی روزمره شان گذاشته ، به فراخور ارزش و اهمیت موضوع های مختلف ، متفاوت است . طبق نصح صریح قرآن هر کسی سرنوشت خودش را خودش تغییر می دهد و انسان یک موجود مختار است نه مجبور . به دنیا آمدن و از دنیا رفتن ما دست خودمان نیست اما در این فاصله بین این دو نقطه یعنی از آغاز حیات تا زمانی که جان به جانان تسلیم کنیم دست خودمان است و این مائیم که تعیین می کنیم به کجا برویم . البته که خدا در این بین ما را رها نمیکند و همیشه با بنده اش است زیرا خود فرموده که انا هدیناه السبیل .

سرکار خانم دکتر غفاری در ادامه با توجه به اهمیت بحث ماهواره و رسانه های خارجی در جهت تخریب فرهنگ ایرانی- اسلامی گفتند : ما باید به بحث کتاب و کتابخوانی بیشتر بها دهیم و با بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی در جهت مبارزه با هجمه های فرهنگی گام برداریم زیرا هر چقدر ما به سلاح دانش و آگاهی مجهز باشیم دشمن کمتر می تواند در ذهن ما رسوخ پیدا نماید . وی گفت : حضرت علی (ع) می فرمایند : من عرف نفسه فقد عرف ربه یعنی افراد با شناخت خود می توانند به شناخت ذات اقدس الهی پی ببرند .لازم به ذکر است این اردوی تفریحی با هدف شاداب سازی از سوی کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار گردید. 

اردوی زنان سرپرست خانوار فرهنگی با حضور مدیرکل امور بانوان استان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1346
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 664

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 60
بازدید ماه:1876
بازدید سال:12315
بازدید کل:2382641