عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشکلات گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد

با حضور فرماندار و نمایندگان ادارات کل استانی مرتبط با موضوع؛

مشکلات گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد

مشکلات گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری با نگاه تعاملی و حل مشکلات در کنار شرکت گاز برای تسریع در عملیات گازرسانی به بخش چشمه ساران حضوری فعال داشته باشند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز دوشنبه 31 تیرماه ، جلسه بررسی مشکلات و کندی عملیات گازرسانی به بخش چشمه ساران به حضور "سید رسول حسینی" فرماندار ، حمیدرضا ملک حسینی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "محمدرضا جفایی" بخشدار چشمه ساران و نمانیدگان ادارات کل و روسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی، شرکت گاز و منابع طبیعی و آبخیزداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.
حسینی فرماندار ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده سرعت پیشرفت پروژه را بسیار کند ذکر کرد و گفت: با توجه به حجم اقدامات مورد نیاز از جمله ترانشه برداری، حفر لوله و اقدامات تامینی در راستای کنده کاری های مورد نیاز و همچنین حجم بالای گازرسانی به 9 روستای نیاز است ادرارات کل استانی با حسیاسیت بیشتر نسبت به اقدام و عمل در این مورد وارد میدان شده تا بتوانیم جشن پایان گازرسانی به بخش چشمه ساران در تا پااین سال انجام دهیم.
وی خطاب به نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری متذکر هر نوع همکاری مورد نیاز از جمله صدور مجوز و اقدام تعاملی در راستای تسریع عملیات مورد نظر را با مجموعه شرکت گاز داشته باشند.
در ابتدای این دیدار نمایندگان ادارات کل و روسای ادارات شهرستانی و همچنین پیمانکاران پروژه گزارشی از میزان فعالیت صورت گرفته و همچنین مشکلات و نیازمندی های موجود را ارائه نمودند.
 

مشکلات گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 329
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6596

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856