عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر؛

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای معاونین گفت: برگزاری با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم ترین ماموریت کاری مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه در سال 98 می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز شنبه 21 اردیبهشت ماه ، جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حسین لاری کمان و حمیدرضا ملک حسینی معاونین سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و امور عمرانی، محمودرضا پژوهش و محمدرضا جفایی بخشداران مرکزی و چشمه ساران و کارشناسان حراست و روابط عمومی در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.
حسینی فرماندار در این جلسه ضمن تشریح اهمیت برگزاری با شکوه انتخابات گفت: مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور سفارشات موکدی در ارتباط با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دارند که این مهم سبب افزایش عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری و افزایش قدرت دولت خدمتگزار در سیاست های خارجی می شود.
وی افزود: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز در ارتباط با برگزار ی با شکوه انتخابات احصا و به ستاد انتخابات شهرستان ارائه شود.
فرماندار اظهار داشت: آسیب شناسی انتخابات های برگزار شده قبلی یکی از موارد کلیدی در راستای برگزاری با شکوه و بدون نقص در شهرستان می باشد که در این ارتباط نیاز است تعداد صندوق های ثابت و سیار اخذ رای مورد نیاز، تعداد عوامل اجرایی مورد نیاز و همه امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که برای انتخابات باید فراهم شود لیست شود تا در فرصت باقیمانده نسبت به تهیه آنها اقدام شود.
در ابتدای این جلسه معاونین فرماندار و بخشداران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با برگزاری با شکوه انتخابات و نیازمندی های حوزه کاری خود را بیان داشتند.
 

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 324
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6106

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1320
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:5797
بازدید سال:16236
بازدید کل:2386562