عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان انتخاب خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان انتخاب خواهد شد

برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان انتخاب خواهد شد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه توسعه اشتغال روستایی گفت: با توجه به مطالعات انجام شده و احصا فرصت های اشتغال،  برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان آزادشهر انتخاب خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز یکشنبه 12 اسفندماه ، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي اشتغال روستايي ماده ٢٧ با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمراني فرمانداري، بخشداران، روستاي ادارات مرتبط، دهياران و شركت مشاور اشتغال روستايي در محل اسلن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسینی فرماندار اشتغال مولد و پایدار در روستاها را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اشتغال پايدار و مولد در روستاها ، پايداري سكونت اهالي و مهاجرت معكوس به روستاها را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: براي هر روستا يك برند اشتغال با توجه به استعدادهاي داخلي روستا انتخاب شود تا همه تمركز فعاليت هاي مجموعه ادارات مرتبط با حوزه اشتغال با هماهنگي بخشداري و دهياري ها بر روي آن برند باشد.

فرماندار با تاکید بر جمع آوری  داده های روستاها گفت: دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها با هماهنگي بخشداران توانمندي هاي اشتغال روستاي خود را احصا و به كميته فني اشتغال شهرستان ارائه نمايند.

حسینی بیان داشت: در مرحله اول براي تعدادي از روستاهاي بخش مركزي و چشمه ساران با حضور شركت مشاور در امور اشتغال روستايي برند اشتغال تعيين و به دهياران براي پيگيري و اجرا ابلاغ شد.

در ابتدای این جلسه مهندس مشاور گزارشی از تحلیل وضعیت اقتصادی و فرصت های اشتغال روستایی در روستاهای بخش مرکزی و چشمه ساران ارائه نمود.


برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان انتخاب خواهد شد

 

برند اشتغال برای همه روستاهای شهرستان انتخاب خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 464
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5701

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 411
بازدید ماه:10800
بازدید سال:21239
بازدید کل:2391565