عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

با حضور استاندار گلستان، فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی؛

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 

در مراسمی باحضور استاندار گلستان و نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق از توابع شهرستان آزادشهر با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان افتتاح شد.

‍به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید مناف هاشمی صبح امروز جمعه ۳ اسفند در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق از توابع شهرستان آزادشهر گفت: علی رغم شرایط سخت اقتصادی بین المللی و شرایط تحریمی، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی در استان صورت گرفت که این پروژه گازرسانی علاوه بر افتتاحات دهه فجر است.
وی افزود: علاوه بر این افتتاح امروز کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۸ روستای بخش چشمه ساران با اعتبار  ۱۲ و نیم میلیارد تومان نیز صورت می گیرد.
استاندار گلستان اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که علی رغم همه مشکلات به تحولات صورت گرفته و خدمت رسانی های انجام شده امیدوارند.
به گفته استاندار گلستان، اشتغال و معیشت مردم دو دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و به همین دلیل تحرک و تکاپو در استان تعطیل نیست و حتی در روزهای تعطیل نیز تلاش داریم خدمات لازم را به مردم شریف استان ارایه دهیم.
هاشمی در پایان گفت: خوش ییلاق یکی از ۸ نقطه هدف گذاری شده استان جهت توسعه گردشگری هدفمند در استان است که می تواند به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان کمک کند.
در ابتدای این دیدار سید رسول حسینی فرماندار ضمن خوشامد گویی خدمت استاندار محترم و مسئولین حاضر گفت: شهرستان آزادشهر به لحاظ سطح سواد بر مبنا نرخ رشد باسوادی 97 درصد جمعیت شهرستان است. 
وی گفت: این شهرستان یکی از شهرستان های استان گلستان قرار گرفت در مسیر بین المللی تهران - مشهد بوده و دارای ظرفیت های زیادی در راستا توسعه و رونق اقتصادی است. 
وی افزود: در این شهرستان 10 اقامتگاه بوم گردی فعال است و این شهرستان هتلینگ استان با توجه به دارا بودن 5 هتل است. 
فرماندار شهرستان آزادشهر بیان داشت: تقریبا تمام روستاهای این شهرستان زیرساخت های اولیه مانند آب, برق و راه دسترسی را دارا هستند. 
در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گازرسانی به روستای خوش ییلاق و اتمام گازرسانی به بخش چشمه ساران را یکی از آرزوهای کاری خود بیان نمود و از استاندار و مسئولین استانی خواست درباره کمبود آب شرب روستای خوش ییلاق فکری اساسی کنند.
 

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 

پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر افتتاح شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 440
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5651

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 381
بازدید دیروز: 685
بازدید ماه:12790
بازدید سال:23229
بازدید کل:2393555