عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهمین جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور معاون فرماندار و سایر اعضای کارگروه؛

دهمین جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

دهمین جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه طرح تنظیم بازار گفت: با افزایش اکیپ های نظارتی و بازرسی های نامحسوس گرانی های بدون دلیل در سطح بازار شب عید را کنترل خواهیم کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ دهمین جلسه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار شد.
ملک حسینی معاون فرماندار در این جلسه ضمن بررسی روند بررسی اجرای مصوبات قبلی اظهار کرد: با افزایش اکیپ های بازرسی در سطح بازار نظارت بیشتر و بهتری را شاهد هستیم که این نیاز است با کیفیت بهتر و به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا بتوانیم بخشی از بی نظمی های موجود در بازار را کنترل کنیم.
وی تصریح کرد: در ایام منتهی به پایان سال شاهد افزایش بی رویه دستفروشی ها در سطح پیاده رو ها هستیم که این مورد هم به اصناف و بازاریان لطمه خواهد زد و هم باعث افزایش ترافیک و بی نظمی در بازار می شود که نیاز است مجموعه صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با همکاری شهرداری و انتظامی نسبت به حل این مشکل اقدام قانونی انجام دهد.
 
در ادامه هر یک از روسای ادارات عضو کارگروه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خود را در راستای اهداف و وظایف کارگروه بیان داشتند.
 
در ابتدای این دیدار محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان حاضر گزارشی از روند نظارت ها بر اصناف، وضعیت موجود بازار، علل نوسان قیمت برخی از کالاها را ارائه نمود.
 

دهمین جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 564
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5537

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2783
بازدید سال:13222
بازدید کل:2383548