عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، فرماندهی انتظامی و سایر اعضای کمیسیون؛

برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان آزادشهر

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت گفت: نصب دوربین های مداربسته در نقاط پرترافیک و پرحادثه و برخورد جدی با سارقان سابقه دار از عوامل مهم جلوگیری و کاهش سرقت ها در سطح شهرستان می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، صبح امروز دوشنبه 8 بهمن ماه ، جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان آزادشهر با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، عبدی دبیر شورای تامین، فرمانده و جانشین فرماندهی انتظامی، برخی از روسای ادارات مرتبط در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی شرستان برگزار شد.

لاری کمان معاون فرماندار سرقت کابل های برق و مخابرات را از بحث جدی شهرستان در روزهای اخیر ذکر و گفت: متاسفانه گزارش ها حاکی از سرقت های ادامه دار کابل های برق و مخابرات است که به این دو اداره خدمات رسان ضررهایی رسانده است.

وی افزود: نصب دوربین های مدار بسته در نقاط پرترافیک که سابقه سرقت هم دارند برای افزایش بررسی ها و پایش تصویری شهرستان از ضروریات است که نیاز است شهرداری ها با همکاری ادارات مرتبط هر چه سریعتر نسبت به نصب این دوربین ها اقدام کنند.

معاون فرماندار از فرماندهی انتظامی شهرستان خواست در برخورد با سارقینی که سابقه دار بوده و جریمه و تنبیه در گذشته باعث عبرت آنها نشده است برخورد جدی داشته باشد تا میزان سرقت های این چنینی در شهرستان روند کاهشی به خود بگیرد.

در ابتدای این جلسه اصلانی فرماندهی انتظامی گزارشی از میزان دستگیری و برخورد با سارقین و متخلفان ، میزان کشفیات شهرستان و طرح های افزایش امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آزادشهر را ارائه نمود.


برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 483
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5531

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2778
بازدید سال:13217
بازدید کل:2383543