عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شوراي معاونين اين شهرستان بيان داشت: معاونت هاي فرمانداري و بخشداران هر كدام يك پروژه و كار اساسي را اعلام و تا پايان سال پيگيري و به نتيجه نهايي برسانند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز 2 دي ماه جلسه شوراي معاونين فرمانداري با حضور "سيد رسول حسيني" فرماندار ، حسين لاري كمان و حميدرضا ملك حسيني معاونين فرماندار، پژوهش و جفايي بخشداران مركزي و چشمه ساران و برخي از كارشناسان مرتبط در محل دفتر كار فرماندار آزادشهر برگزار شد.

حسيني فرماندار از مجموعه اقدامات و تلاش ها كه منجر به اخذ رتبه دوم استاني توسط فرمانداري آزادشهر شد تشكر و قدرداني نمود و تاكيد كرد: فاصله بسيار اندكي با رتبه اول داريم و نياز است با بك همت جهادي دواير ديگر هم با ارتقا رتبه خود سبب كسب رتبه افتخارآميز اول در بين همه فرمانداري هاي استان شويم.
فرماندار دهه فجر امسال را بسيار ويژه ذكر كرد و افزود: برنامه ها و پروژه هاي شاخصي براي چهلمين سال انقلاب در  حال تدارك است تا بتوانيم دهه فجري متفاوت از سال هاي گذشته برگزار كنيم.
وي در ادامه خطاب به بخشداران تصريح كرد: با بك برنامه ريزي درست و اصولي دهياران دهه مبارك فجر امسال در روستاهاي خود اقدامي نمونه و متمايز از سال هاي گذشته انجام دهند تا مردم حلاوت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را بچشند.
فرماندار در خاتمه از معاونت ها و بخشداران خواست يك پروژه اساسي و كليدي را براي خود تعريف كرده و تا پايان سال آن را پيگيري، اجرايي و نهايي كنند.

در ابتداي اين ديدار معاونين سياسي و امنيتي و امور عمراني و بخشداران مركزي و چشمه ساران جداگانه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي حوزه كاري خود را ارائه نمودند.
 

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5324

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 535
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:13330
بازدید سال:23769
بازدید کل:2394095