عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارخانه آرد الماس گلستان

در راستای نظارت بر تامین آرد با کیفیت مورد نیاز شهرستان آزادشهر؛

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارخانه آرد الماس گلستان

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارخانه آرد الماس گلستان

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از کارخانه آرد الماس گلستان گفت: تولید و خرید آرد مطلوب و پخت نان با کیفیت در راستای تامین قوت غالب مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و نقیبی رییس اتاق اصناف شهرستان با حضور در کارخانه آرد الماس گلستان از مراحل تولید و کنترل کیفیت آرد تولیدی این کارخانه بازدید نمودند.
حسینی فرماندار در این بازدید ضمن با اهمیت دانستن تولید با کیفیت آرد و نان مردم گفت: کارخانه آرد الماس گلستان با توجه به بررسی های انجام شده یکی از کارخانه هایی است که آرد مورد نیاز نانوایی های شهرستان آزادشهر را تولید و توسط اتحادیه خبازان توزیع می شود که در راستای اطمینان بخشی و نظارت بر همه مراحل با حضور میدانی در این کارخانه از وضعیت فعالیت این واحد تولیدی آشنا و تاکیدات و توصیه های مورد نیاز برای بهبود مستمر تولید آرد این کارخانه داده شد.
فرماندار و رییس کارگروه آرد و نان شهرستان آزادشهر تصریح کرد: در هر زمان که احساس شود آرد تولیدی این کارخانه از مرغوبیت مورد انتظار برخوردار نیست قطعا کارخانه طرف قرار داد را عوض خواهیم کرد زیرا در زمینه سلامت غذایی مردم با احدی تعارف نداریم.
وی بازدید های دوره ای از این کارخانه ها را از مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان ذکر و اظهار کرد: به صورت دوره ای و به همراه کارشناسان اهل فن از همه واحدهای تولیدی فعال در تامین و تولید زنجیره غذایی شهرستان آزادشهر بازدید خواهیم کرد.
 

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارخانه آرد الماس گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 635
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5291

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:6858
بازدید سال:17297
بازدید کل:2387623