عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.


سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.

سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.

فرماندار آزادشهردر سومين کارگروه سلامت و امنيت غذايی شهرستان آزادشهر : شهرداران آزادشهر ، نگين شهر ، و نوده خاندوز را موظف به اجرا و تشکيل کميسيون بند 20ماده 55 قانون شهرداريها کرد و همچنين آنان را ملزم به رسيدگی به شکايات و پيگيری قانونی مرتبط به اين کمسيون در اسرع وقت نمود. بر اساس مفاد اين قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف به جلوگيری از ايجاد و تأسيس کليه اماکنی در شهرهاست .که به نحوی از انحا موجب بروز مزاحمت برای ساکنين يا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست. نگهداری دام در داخل بعضی از منازل داخل شهر و پخش زباله خانگي  منازلی که در حاشيه کانال و رودخانه  شهر قرار دارند ، از گلايه های مرکز بهداشت و شهرداری آزادشهر بود که بهداشت شهر را  هم برای مردم و هم مسافرين و گردشگران زير سوال ميبرد .و خود مردم بايد پاسخگو باشند.نماینده شهرداری آزادشهرراهکار اصلاح رفتار مردم را فرهنگ سازی دانست ،در غیر اینصورت میبایست متخلفین را به مراجع قضایی معرفی کنیم.

دکتر فدائی مدير شبکه بهداشت و درمان آزادشهر  با پيگيری مصوبات جلسه قبل ، هفته اطلاع رسانی افزايش جمعيت و دريافت گزارش از شهرداران در مورد آهک پاشی جداول و بهينه سازي  آبخوريهای سطح شهر و کلر سنجی آب  با توجه به فصل تابستان و احتمال شيوع  بيماری وبا (التور) و همچنين دريافت گزارش از رياست دامپزشکی شهرستان با ارائه گزارشی از وضعيت بيماری آنفلوانزا پرندگان در سطح استان و شهرستان، به بحث و گفتگو پرداختند.
در اين کارگروه خانم گرزين مسئول واحد جمعيت و خانواده شهرستان  با  ارائه گزارش کاملی از ميزان ازدواج و طلاق و افزايش و رشد جمعيت در سطح شهرستان و تلاش و همکاری ساير ادارات در راستای هدف افزايش جمعيت در سطح شهرستان آزادشهر مطالبی را عتوان نمود.

سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.

سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.

سومين کارگروه سلامت و امنيت غذائی در آزادشهر برگزار شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بهداشت
  • بازدید : 1487
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 524

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13336
بازدید سال:23775
بازدید کل:2394101