عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر و رامیان برگزار شد

با حضور فرمانداران آزادشهر و رامیان و مدیرکل زندان های استان گلستان؛

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر و رامیان برگزار شد

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر و رامیان برگزار شد

 

جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان های آزادشهر و رامیان با حضور "دکتر سید رسول حسینی" فرماندار آزادشهر، مهندس محمود سالاری فرماندار رامیان، دکتر علیرضا رضواني مديركل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان گلستان، مختاري رئيس زندان گنبد و سایر اعضا در محل دفتر فرماندار آزادشهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این جلسه ضمن عرض خوشامد خدمت مهمانان، فعالیت های پشتیبانی برای خانواده های زندانیان را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست و افزود: با توفق نامه انجام شده بین استانداری گلستان و اداره کل زندان های استان ، یک دوره کلاس آموزشی ارتقا مهارت های زندگی و پیشگیری از مواد مخدر برای خانواده های زندانیان در شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.


در ادامه دکتر رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان با قدردانی از همکارای فرمانداران و اعضاء هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان آزادشهر و رامیان به جایگاه و نقش مهم انجمن در کاهش آسیب و کاهش جمعیت کیفری زندان پرداخت و با اشاره به توافق نامه انجام شده فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در سطح استان خواستار پیگیری جدی در این دو شهرستان شد.

مدیرکل زندان های استان در پایان از همکاری و حمایت های فرماندار شهرستان آزادشهر در اعطای یک باب زمین در سایت اداری برای احداث ساختمان اداری انجمن حمایت از زندانیان تشکر و قدردانی کرد.

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان هم در این جلسه جهت همکاری برای تامین منابع مالی فعالیت های انجمن از مساعدت برای اعطای مجوز یک نانوایی دولتی در شهرستان رامیان به نام انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.


جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر و رامیان برگزار شد

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر و رامیان برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 549
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5161

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:84
بازدید سال:87613
بازدید کل:2457939