عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه، حسین لاری کمان معاون فرماندار و اعضای ستاد با موضوع جمع بندی و رویکرد جدید اعزام زائران به عتبال عالیات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه کار و فعالیت برای تسهیل اعزام زائران اباعبدالله الحسین را جهاد فی سبیل الله دانست و بیان داشت: روسای ادارات عضو ستاد اربعین در بحث اعزام زائرین و تجهیز امکانات مورد نیاز با تمام توان به صحنه بیایند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر اسم موکب شهرستان آزادشهر را موکب آق امام نامید و افزود: به حرمت امامزاده اق امام سعی کنیم امسال هم جز بهترین موکب های مستقر در کربلای معلی باشیم.

در ادامه سید رسول حسینی فرماندار فعالیت برای ستاد اربعین را کاری دلی نامید و تصریح کرد: مردم شهرستان آزادشهر علیرغم مشکلات مالی قطعا امسال با اشتیاق بیشتر به ستاد اربعین حسینی کمک خواهند کرد.

وی افزود: مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر با تمام توان و بر اساس اعتقاد قلبی ستاد اربعین را کمک خواهند کرد و با توجه به کسب رتبه دوم در سال گذشته امسال سعی در کسب رتبه اول استان را دارند.

وی در پایان از حضور دکتر حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور در شهرستان آزادشهر خبر داد و تصریح کرد: با دعوت از دکتر حیدری به زودی میزبان ایشان در شهرستان آزادشهر خواهیم بود و اعضای ستاد هر چه سریعتر لیست نیازمندی های خود را به طور دقیق شناسایی تا از فرصت حضور دبیر ستاد مرکزی اربیعین در شهرستان آزادشهر نهایت استفاده را ببریم.

 

 

جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد اربعین شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 439
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4621

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 214
بازدید ماه:1962
بازدید سال:12401
بازدید کل:2382727