عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار آزادشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد


فرماندار آزادشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

 فرماندار آزادشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر از مردم این شهرستان دعوت کرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان ‌های امام (ره) حمایت خود را از مردم فلسطین به نمایش گذارند.

سید رسول حسینی در گفت وگو با خبرنگار صدا و سیما، افزود : دفاع از آزادی خواهی و پشتیبانی از محرومان برای گسترش عدالت در جهان یکی از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران بوده وملت مسلمان ایران با حضور درعرصه‌های مختلف حمایت خود را از برادران و خواهران مسلمان خود به اثبات رسانده‌اند.
وی ،روز قدس را یادگاری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ذکر کرد و یاد آورشد:این روز به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است .
حسینی ادامه داد: روز قدس، موضوعی منطقه‌ای نیست و هر ساله در روز جهانی قدس شاهد هستیم که آزادگان سراسر دنیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر تصریح کرد: در حقیقت برگزارکننده اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس مردم آزاده ایران اسلامی هستند و آزادیخواهان سراسر جهان نیز به پیروی از ملت ایران این روز را تبدیل به اعلام تنفر از غاصبان قدس عزیز می‌کنند.
فرماندار شهرستان آزادشهر همچنین به آمادگی مردم این شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روزجهانی قدس اشاره کرد و گفت: مردم آزادشهر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم سراسر کشور در تمام عرصه‌ها حضور دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس متعلق به یک جریان و گروه نیست و در این روز همه ملت ایران حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام خواهند کرد.

 


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 534
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4330

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 186
بازدید دیروز: 192
بازدید ماه:2982
بازدید سال:13421
بازدید کل:2383747