عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد


پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد

 پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در پیامی،14خرداد سالروز عروج ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفته و این قیام تاریخی را نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌. ملت ایران که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض وجود ملکوتی‌ ایشان سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن یافته اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، از تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ عالم جلیل القدر و دانا برای نجات‌ خود در راه آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ بهره جسته اند.

در ادامه این پیام آمده است:

امام خمینی زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است.به برکت وجود آن یگانه ی دوران همه ی مسلمانان در سراسر دنیا بیدار شده و برای برچیدن سلطه امپراطوری های ستمگر، از ارزش ها و آرمان های ایشان الگو گرفته اند.

در بخش دیگری از پیام فرماندار آمده است:

قیام مردمی 15 خرداد ماه سال 1342 نیز که زمینه انقلاب اسلامی سال 57 را فراهم آورد؛ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی علیه استبداد و استعمار است و یادآور رشادت، از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند.

حسینی در بخش پایانی این پیام ضمن تسلیت ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد تصریح کرد:

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلهاکه بدون تردید تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع) شخصیتی مانند او سراغ ندارد؛ در حالی به سوگ آن عزیز سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است. همچنین قیام۱۵خرداد۱۳۴۲نیز که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است، با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد.راهش مستدام و پر رهرو باد.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 481
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4326

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:4510
بازدید سال:14949
بازدید کل:2385275