عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد


جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر با حضور مهندس حسین لاری کمان معاون فرماندار ، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی ،مهندس حسینی رئیس جهاد کشاورزی ، مهندس امامی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و دهیاران این بخش در محل سالن جلسات مرکز فنی و حرفه ای آزادشهر برگزار شد.

در ابتدا مهندس لاری کمان معاون فرماندار شهرستان ضمن خوش آمدگوی و تشکر بابت برگزاری این جلسه متذکر شدند که دهیاران با شوراها و ادارات و همچنین مردم تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند اهداف روستا را اجرایی کنند و افزود دهیاران محترم شرح وظایف مربوط به خود را که در کتاب مجموعه قوانین و مقررات روستا آمده ، را مطالعه نمایند تا بتوانند قوانین را درست اجرا نمایند.

لاری کمان خطاب به دهیاران گفت: باید در انجام وظایف قانونی خود کوشا باشند و برای توسعه پایدار روستا بر اساس قانون شوراهای اسلامی ودهیاری ، رعایت قانون و مقررات و تعامل با شوراهای اسلامی وادارات را که از عوامل رشد و پیشرفت روستا می باشد تاکید نمود وافزود،با تأسی از بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه حل مشکلات مردم (دینداری، امانت داری، سلامت اخلاقی و مالی) را مد نظر داشته و در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند و همچنین با دوری از منازعات جناحی و سیاسی ،عمران و آبادانی روستاها را در اولویت کاری قرار دهند و با توده مردم مهربان و صمیمی باشند که این رابطه با مردم یک رابطه عاطفی و ایمانی باشد و به مردم محبت و با گشاده رویی برخورد نمایند و قشر محروم را فراموش ننمایند و باشفاف سازی عملکرد خود مردم عزیز رادرجریان خدمات دهیاری که از خدمات نظام ودولت جمهوری اسلامی ایران است قراردهند.
ایشان افزود:دهیاران باید حیطه مسؤلیت خود را شناخته و از اختیارات خود آگاهی داشته و در راستای شرح وظایف خود حرکت کنند چرا که دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند و در توجه به امور ذیل نیز تلاش وافر داشته نمایند.

 

فعال نمودن ویژه تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی. مراقبت، حفظ و نگهداری اموال و تاسیسات عمومی دهیاری.همکاری با ادارات مرتبط در راستای حفظ اموال عمومی دولتی و وقفی. همکاری و تعامل با ادارات شهرستان.

ارائه گزارش و آمار هرگونه واقعه و حوادث و سایر موارد به صورت فوری به بخشداری
اجرای مصوبات شورای امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان وفعال نمودن ویژه این شورا درسطح روستاها. همکاری موثر با سازمان ثبت احوال در جهت موالید و متوفیات. همکاری با نیروی انتظامی وبسیج و ارسال گزارش پیرامون وقوع جرایم واجرای دقیق سایر وظایف سازمانی ومحوله ازجمله اجرای مصوبات قانونی شورای اسلامی

 

در ادامه جلسه پژوهش بخشدار مرکزی پیرامون اجرای طرح های مشارکتی در روستاها، اقدامات فرهنگی و اقتصادی برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان، توسعه کشت گلخانه ای، جذب اعتبارات روستاها و ظرفیت های قابل ارائه هر روستا برای شرکت در نمایشگاه استانی نکاتی را متذکر شد.

در ادامه این جلسه دهیاران به بیان مسائل و مشکلات روستاها از قبیل؛ ناسالم بودن آب آشامیدنی، نداشتن شانه خاکی، تسطیح اراضی کشاورزی، تعویض تیر برق‌های فرسوده، افت ولتاژ برق، احداث اماکن ورزشی، اجرای طرح هادی، تهیه طرح هادی و مسائل امنیتی در روستاها و اخذ تسهیلات کشاورزی پرداختند.


جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 813
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4258

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1493
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:8282
بازدید سال:18721
بازدید کل:2389047