عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه


پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه

  پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه

 دکتر حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در پیامی سالروز میلاد قهرمان حماسه کربلا را به عنوان روز پاسدار و میلاد علمدار کربلا را به عنوان روز جانباز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر متن پیام به شرح زیر می باشد:


بسمه تعالی


سوم شعبان زادروز سید و سالار شهیدان ، امام آزادگی و پیشوای مومنان و آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) است که راز و رمز عبودیت ، شجاعت ، استقامت و حریت را به انسانها آموخت .انسان راستینی که شهرت و آوازه اش برجان و عمق وجود انسانهای تمام اعصار نشسته است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اگر انقلاب خونین اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان برکف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.

اینجانب اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه مردم عزیز بالاخص پاسداران و جانبازان گرانقدر که ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب هستند را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 451
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4117

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2689
بازدید سال:13128
بازدید کل:2383454