عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر نگین شهر با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر نگین شهر با فرماندار شهرستان آزادشهر

 دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر نگین شهر با فرماندار شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، بمناسبت آغاز سال نو ، سمیعی شهردار به اتفاق اعضای شورای شهر نگین شهر با دکتر سید رسول حسینی فرماندار و مهندس قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو نمودند.

بنابراین گزارش :رئیس شورای اسلامی شهر نگین شهر ضمن تبریک سال نو به فرماندار در سخنانی با بیان اینکه همه تلاش ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر حرکت به سمت شهر ایده آل خواهد بود اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم از تجربیات ارزنده جنابعالی که دارای سوابق درخشان مدیریتی و حوزه شهری بوده اید در شهر و شهرستان استفاده نمائیم.

در ادامه جلسه مهندس سمیعی شهردار نگین شهر نیز ضمن تبریک سال جدید به فرماندار آزادشهر از اقداماتی صورت گرفته چند روز اخیر در مدیریت بحران شهر گزارش ارائه کرد و اظهار داشت: با توجه به شروع بارش رحمت الهی همکارانم در ستاد مدیریت بحران با تشکیل جلسه اضطراری و بسیج تجهیزات نسبت به انجام برنامه ریزی های اولیه جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی اقدامات لازم را انجام دادند .

وی به تشریح سیاستهای کلی شهرداری در مدیریت شهر پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از حضور ایشان خواستار استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات موجود در حوزه شهر و شهرداری شد.

در ادامه این نشست همچنین سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر با تبریک سال جدید و تقدیراز تلاشهای صورت گرفته در ایام نوروز و تشکر از مشارکت خوب شهروندان شهر نگین شهر اظهار داشت: شوراها نماد مردم سالاری دینی هستند و قانون اساسی جایگاه شوراها را کاملا مشخص نموده است .

وی گفت: نقش شوراها نقش نظارتی است و مجموعه تصمیمات شورای شهر باید لحاظ شود.

سید رسول حسینی فرماندار آزاشهر ادامه داد: در ایام نوروز با توجه به امکانات موجود شهرداری نگین شهر نمره قابل قبولی گرفت و باید تلاش کنیم فرهنگ کار گروهی و همگرایی در شهر و شهرستان تقویت شود.


دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر نگین شهر با فرماندار شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 563
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4048

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 769
بازدید دیروز: 1709
بازدید ماه:9267
بازدید سال:19706
بازدید کل:2390032