عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود


سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

 سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسینی فرماندار این شهرستان در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: سایت دپوی زباله شهرستان آزادشهربا تمام مخاطرات خود می تواند به یک فرصت در منطقه تبدیل شود.

سید رسول حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سایت دپوی زباله شهرستان آزادشهر را که باعث ایجاد بوی بد و مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی شده؛ می توان با مدیریت درست به فرصت اقتصادی در منطقه تبدیل کرد.
وی با اشاره به امکان تولید برق از زباله گفت: در شمال کشور سرمایه گذاری هایی در راستای تولید برق از زباله انجام گرفته و با الهام از این موضوع با سرمایه گذاران این بخش مذاکراتی شده و در روزهای آینده اعضای یک شرکت فعال در این زمینه بازدیدی از سایت دپوی زباله شهرستان آزادشهرخواهند داشت.
فرماندار آزادشهرافزود: اگر برآوردها در خصوص سرمایه گذاری در این زمینه مثبت باشد، می توان گفت که دپوی زباله دارای صرفه اقتصادی هم خواهد بود.
حسینی در خصوص موضوع شیرابه و بوی بد زباله ها نیز افزود: با استقرار دستگاه های زباله سوز و هدایت شیرابه ناشی از دپوی زباله ها با برنامه های کارشناسی که در دست اقدام است، این قبیل نگرانی ها قابل رفع است و هم اینک نیز با اقدامات اولیه انجام شده در محل دپوی زباله وضعیت آن نسبت به قبل بسیار تفاوت کرده است.
فرماندار آزادشهر در ادامه بیان کرد: راه های منتهی به آزادشهر از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند که با تمهیداتی که صورت پذیرفته است راهداری وظیفه دارد در روزهای آتی و قبل از پایان سال نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کند.
حسینی گفت: شهرستان آزادشهردر حوزه اقتصادی دچار عقب ماندگی بوده و اقدام فوری در این زمینه لازم است و می بایست با ارائه پتانسیل های خاص منطقه که کم نیز نیستند برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی بکوشیم.
وی افزود: آغاز پروژه های جدید و کلنگ زنی ها را از دستور کار خود خارج کرده و تمام تمرکز را بر اتمام پروژه های نیمه کاره گذاشته ایم ولی چنانچه سرمایه گذاری خواهان آغاز فعالیت در منطقه باشد از کارهای مشارکتی استقبال خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به وضعیت جغرافیایی ممتاز این منطقه ابراز کرد: شهرستان آزادشهر از نگاه جغرافیایی به عنوان شاهراه مواصلاتی استان گلستان مطرح است که ظرفیت بزرگی محسوب می شود.
حسینی تصریح کرد: چنانچه طرح های راه آهن شمال به مشهد و منطقه آزاد اینچه برون به نتیجه برسد محور شاهرود -آزادشهر به کریدوری مهم تر از آنچه اکنون هست، تبدیل می شود.
حسینی در خصوص مشکلات جاده آزادشهربه شاهرود نیز گفت: در این جاده برخی معارض وجود دارد که در سالیان قبل در جوار رودخانه فعالیت کشاورزی می کردند ولی هیچگونه سندی مبنی بر مالکیت اراضی خود ندارند و اکنون که تصمیم بر تعریض این جاده است با این افراد به مشکل خورده ایم و سعی داریم به صورت مسالمت آمیز و جلب رضایت آنها، این موضوع را برطرف کنیم.
فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: از مسئولان شهرستان خواسته شده با همکاری هرچه تمام تر در راستای ایجاد یک فضای زیبا برای جذب توریست نوروزی اقدام کنند زیرا این موضوع می تواند به تحرک اقتصادی منطقه کمک شایان توجهی کند.

 

در انتهای این برنامه فرماندار آزادشهر با اهدا جوایزی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر کرد.

 

سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

 

سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

 

سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

 

سایت زباله آزادشهر می تواند به یک فرصت تبدیل شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 423
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3906

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2606
بازدید سال:13045
بازدید کل:2383371