عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار آزادشهر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده ،در وقوع طلاق نقش مهمی دارند.


فرماندار آزادشهر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده ،در وقوع طلاق نقش مهمی دارند.

 فرماندار آزادشهر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده ،در وقوع طلاق نقش مهمی دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آزادشهر به ریاست سید رسول حسینی فرماندار و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

در ابتدا حسینی فرماندار آزادشهر ضمن اشاره به موضوعات پیش بینی شده برای طرح در جلسات کارگروه بر مبنای موارد مندرج در طرح تقسیم کار ملی عنوان نموداز بین موضوعات یادشده پنج موضوع حاشیه نشینی ، طلاق ،خودکشی ، مفاسد اخلاقی و اعتیادکه از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و وزارت کشور می باشد در اولویت اقدام بوده و در این جلسه به موضوع طلاق پرداخته می شود و نقش فضای مجازی در کاهش یا افزایش این آسیب اجتماعی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد .

ایشان در ادامه پس از استماع گزارش اعضا از پیگیری و اجرای مصوبات جلسه قبل کارگروهدر خصوص دستور کار جلسه اظهار نمود: برای وقوع طلاق علل متعددی بیان شده است لکن ۵ علت اصلی و عمده در این خصوص وجود دارد که شامل بزهکاری ، نقش پدر و مادرها و خانواده ، عدم آگاهی به مسائل جنسی ، مشکلات روانی قبل از ازدواج و سوء ظن می باشد .

حسینی فرماندار آزادشهر در شرح علل یادشده افزود : بزهکاری به مواردی مثلخیانت ، ضرب و شتم ، دزدی ، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر و غیره گفته می شود . تربیت غلط فرزندان و همچنین دخالت های بیجا و راهنمایی های غلط والدین و بزرگترها ، عدم آگاهی به مسائل جنسی در برخی افراد و میل برخی دیگر به تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن که مقایسه منفی را در پی دارد همچنین مشکلات روانی قبل از ازدواج و تصور غلط بعضی از خانواده ها که ازدواج را راه حلی برای درمان این بیماری ها می دانند و شکاک بودن و سوء ظن زوجین به یکدیگر همانگونه که گفته شد از علل عمده طلاق هستند . این عوامل در ابتدای کار به تدریج همسران را از هم دور کرده و طلاق عاطفی در خانواده اتفاق می افتد و پس از آن منجر به طلاق رسمی می گردد . تمام این علل عمده که بیان گردید و عوامل دیگر ریشه در یک علت واحد دارند و آن ازدواج ناآگاهانه است و بنابراین با توجه به این اصل که پیشگیری بهتر از درمان استو با نگاه بلند مدت به موضوع ، مسئلهآموزش باید در راس برنامه ها و اقدامات دستگاه های متولی امور اجتماعی و فرهنگی برای پیشگیری از طلاق باشد .

فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده و آسیب زدن به این روابط در وقوع طلاق نقش دارند عنوان نمود ولی نباید از فرصتی که این فضا در اختیار انسان قرار داده و می توان از آن برای آموزش های صحیح بهره برد غافل بود .

در ادامه اعضاء حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با دستور کار جلسه پرداختند و تنی چند از اعضاء نیز از تجربیات شخصی خود در چگونگی مدیریت استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خانواده سخن گفتند .


فرماندار آزادشهر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده ،در وقوع طلاق نقش مهمی دارند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 535
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3899

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 60
بازدید ماه:1744
بازدید سال:12183
بازدید کل:2382509