عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه و نشست فرماندار آزادشهر با شهرداران تابعه این شهرستان برگزار شد


جلسه و نشست فرماندار آزادشهر با شهرداران تابعه این شهرستان برگزار شد

 جلسه و نشست فرماندار آزادشهر با شهرداران تابعه این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز پنج شنبه سوم اسفند ماه،جلسه و نشست سید رسول حسینی فرماندار با شهرداران آزادشهر،نوده خاندوز و نگین شهر در محل دفتر فرمانداربرگزار شد.

حسینی فرماندار آزادشهر در این نشست عنوان کرد: همکاری همه‌جانبه مسئولان دخیل در مدیریت شهری تاثیر مثبتی در اداره مطلوب‌تر شهر و تامین آسایش مردم دارد.

ایشان با تاکید بر اینکه قبل از انجام هر کاری باید برنامه‌ریزی دقیق وجود داشته باشد، ابراز کرد: کارهایی که بر مبنای برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت می‌گیرد تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست شهرداران را تبیین قوانین و مقرارت عنوان کرد و افزود: یادآوری قوانین باعث به حداقل رسیدن خطاهای احتمالی می‌شود.

حسینی، حرکت در مسیر قانون را یکی از راه‌کارها برای کاسته شدن از مشکلات عنوان کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش کنیم.

فرماندار آزادشهر نیز با بیان اینکه شهرداری‌ها به واسطه گستردگی حوزه کاری همواره با انبوه مطالبات مردمی مواجه هستند، اظهار کرد: افراد از بدو تولد تا دوران بعد از حیات خود از خدمات شهرداری بهره می‌برند، لذا دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی بیشتری برای رفع معضلات شهرداری‌ها داشته باشند.

در ادامه این جلسه شهرداران به نوبت نیز با بیان اینکه مشکلات شهر زیاد است، عنوان کردند: در راستای حل این مشکلات شهرداری در طول این مدت گام‌های موثری برداشته است.

شهرداران با بیان اینکه ضرورت تسهیل در مسایل اداری و حقوقی چالشی است که شهرداری‌ها همواره با آن روبه‌رو هستند، اظهار کردند: این امر در صدور مجوزهایی که شهرداری‌ها در مقاطع مختلف به آن نیاز دارند بیشتر عینیت دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.


جلسه و نشست فرماندار آزادشهر با شهرداران تابعه این شهرستان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 364
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3862

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 433
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13765
بازدید سال:24204
بازدید کل:2394530