عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر به ریاست دکتر حسینی فرماندار و با حضور سایر اعضاء این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسینی فرماندار این شهرستان در این جلسه در سخنانی سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و ابراز داشت: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.

وی همچنین به بیماری های مشترکی که بین انسان و دام است نیز اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۵۰۰ نوع بیماری که بین انسان و دام وجود دارد و این بیمای های خطرناک نیز فقط با عدم دقت و رعایت اصول بهداشتی به مردم سرایت کرده و سلامت جسمانی انسان را به خطر خواهد انداخت و اگر زباله ها و پسماندهای کشتار دام و طیور در شهرستان به درستی دفع نشود به یکی از منابع انتقال آلودگی و بیماری تبدیل خواهد شد.

در ادامه نیز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر از حضور مدعوین در این جلسه اظهار داشت: از آنجايي که اولين رکن جامعه سلامت روح و جسم مي باشد جهت تضمين سلامت روح و جسم افراد جامعه در اين خصوص با عنوان سلامت و امنيت غذايي فعاليتهايي انجام مي پذيرد.

دکتر گلزاری در بخش دیگری از سخنان خود همچنين خواستار بازديد مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذايي شد و افزود: سلامت مردم در اولويت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ فردی قابل قبول نخواهد بود.

وی در پايان سخنان خود ضمن تقدير از زحمات بي‌وقفه تمام کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بويژه خدمات انجام گرفته از آغاز اجراي طرح تحول نظام سلامت، آنرا نشانه دلسوزي حوزه سلامت در جهت خدمت صادقه به مردم دانست.


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 365
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3803

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 444
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13776
بازدید سال:24215
بازدید کل:2394541