عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تعیین کد خدمت اضطراری خانوار در بحران


تعیین کد خدمت اضطراری خانوار در بحران

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر سیدغلامرضا قاضوی معاون فرماندار در حاشیه جلسه تودیع ومعارفه روسای جمعیت هلال احمر شهرستان  از طرح مطالعاتی تعیین کد اضطراری خانوار در زمان بحران با هدف مدیریت برتر  ارائه خدمت مطلوب به حادثه دیدگان  در زمان بحران از جمله زلزله وسیل وطوفان و حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده خبر داد وگفت در صورت کسب مجوزهای لازم استانی وکشوری به کلیه سرپرستان خانوارهای روستایی وشهری کد اختصاصی ویژه خدمت در بحران  توسط دهیاران وشهرداران اختصاص یافته  و ابلاغ  خواهد شد ودر زمان ارایه خدمات ویژه مورد استفاده قرارخواهد گرفت  و تقسیم کار کارگروهها در محدوده مشخص ونوع خدمت و نحوه اطلاع رسانی واگاه سازی ونیازمندیهای ایجادی محدودیت ها وتعیین سرتیم ها لحاظ میگردد و سامانه کدگزاری بگونه ای طراحی خواهد شد که سرپرستان خانوار بتوانند در بخش ویژه اطلاعات اموال واثاثیه ودبگر موارد شخصی  خود را وارد کرده وحتی اسکن نمایند ویا اطلاعات مرکز امار در سرشماری ها وثبت احوال یکپارچه گردد و کدخدمت را قبل از حوادث دریافت کنند و یا در بحران کدخدمت در قالب دست بند یا گردنبد تحویل گردد و با مراجعه حادثه دیده  به مرکز خدمت دهی دریافت خدمت نمایند چه بعنوان سرپرست خانوار و یا انفرادی خانواری  و کلیه اطلاعات وارد شده به سامانه نیز بصورت محرمانه نگهداری میگردد .معاون فرماندار  مزایای طرح را تسریع در خدمت رسانی وعدالت در توزیع وجلوگیری از هرگونه حیف ومیل اقلام  توزیعی وخدمانی عنوان کرد وگفت درصورت عملیاتی شدن طرح ؛ خدمت به افراد واقعی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد و گزارش گیری وگزارش دهی واقعی تر میگردد وتسریع خبر درست با هدف اعتمادسازی بهتر برای جمع اوری وتوزیع کمک ها را شاهد وناظر خواهبم بود واز خبرسازی رسانه های غیر همسو جلوگیری میگردد .قاضوی معاون فرماندار ضمن تاکید بر ضرورت بررسی دقیق رفع بحران مدیریت در مدیریت بحران که از ان در حوادث بسیار نامبرده میشود با اجرای طرح مذکور به حداقل خواهد رسید و  برگزاری دوره های اموزشی واجرای مانورهای کارشناسی وتدوین وابلاغ فرایند انجام خدمت وظیفه مندی دستگاهی ومردم نهاد را درطول سال وتوجه و دقت مراکز اموزشی ودانشگاهی برای طرح های مطالعاتی را مفید وموثر اعلام کرد وگفت دستگاهای متولی خدمت در بحران وپشتیبان و همراه ودر بعضی از موارد مردم باید بدانند که چه داریم ودر بحران چه نیازهایی ممکن است پیدا کنیم و راهکارهای احتمالی رفع موانع چیست و اولین اولویت ها چگونه باید مدیربت شود وخواسته های واقعی در بحران چیست و دامن زدن به چه مواردی کندی خدمت را بدنبال خواهد داشت ؛ خواستار ایجاد پست کارشناسی ویژه  مدیریت بحران در فرمانداری ها ودستگاههای  مهم استانی وشهرستانی با تخصیص اعتبارات پیرامونی و اگاه سازی احاد مردم در نحوه عمل در بحران و بویژه خدمات بیمه ای از طریق رسانه ملی ومطبوعات شد .

تعیین کد خدمت اضطراری خانوار در بحران

تعیین کد خدمت اضطراری خانوار در بحران

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1035
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3525

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 697
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:5174
بازدید سال:15613
بازدید کل:2385939