عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دو فاز مجتمع اشتغالزایی موسسه شکوفاگران پاک اندیش گلستان در شهرستان آزادشهر راه‎اندازی شد


دو فاز مجتمع اشتغالزایی موسسه شکوفاگران پاک اندیش گلستان در شهرستان آزادشهر راه‎اندازی شد

دو فاز مجتمع اشتغالزایی موسسه شکوفاگران پاک اندیش گلستان در شهرستان آزادشهر راه‎اندازی شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، آیین افتتاح و بهره‎برداری مجتمع پرورش قارچ و سردخانه موسسه شکوفاگران پاک اندیش گلستان در شهرستان آزادشهر با حضور شفائی فرماندار شهرستان ، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ، مدیرکل بهزیستی گلستان ، دبیر شورای مبارزه با مخدر استان و دیگر مسئولین برگزار شد.
در این مراسم شفائی فرماندار محترم شهرستان آزادشهر از این فعالیت ابراز خرسندی نمود و در راستای توانمندسازی بهبودیافتگان از برنامه های تولیدی و اشتغال خواستار حمایت همه جانبه از مسئولین شدند.
در ادامه محمد شایسته، رئیس بهزیستی شهرستان ازادشهر نیز اظهار داشت: این موسسه در جهت توسعه فرهنگی، پیشگیری، درمان، حرفه آموزی و اشتغالزایی فعالیت می‎کند.
وی با بیان اینکه این مجتمع مشتمل بر پنج فاز است، افزود: در فاز نخست این مجتمع دوسالن پرورش قارچ با ظرفیت 23 تن در سال و با اشتغالزایی برای سه نفر راه‎اندازی شده است.
وی با بیان اینکه در فاز سوم این مجتمع دو سالن پرورش قارچ دیگر با سه نفر اشتغالزایی و 23 تن ظرفیت اندیشیده شده، گفت: سالن بسته بندی قارچ با 7 نفر اشتغالزایی در نیمه دوم سال جاری در این مجتمع به بهره‎برداری می‎رسد و هر فاز بالغ بر 50 میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت. 
رئیس بهزیستی شهرستان آزادشهر یادآور شد: آموزش و پرورش قارچ، تعمیرات اسپیلت، تعمیر و لوله کشی ساختمان از بخش‎های حرفه آموزی این موسسه بشمار می‎رود. 
وی موسسه شکوفاگران پاک گلستان در نظر دارد در برنامه پنج ساله آینده خود در شش هکتاری تحت عنوان " دهکده پاک" راه‎اندازی کند، افزود: در این دهکده پاک سه سالن پرورش گل رز هلندی، سردخانه، مرغداری، پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت اشتغالزایی احداث خواهد شد.

دو فاز مجتمع اشتغالزایی موسسه شکوفاگران پاک اندیش گلستان در شهرستان آزادشهر راه‎اندازی شد



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 504
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3040

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 425
بازدید دیروز: 889
بازدید ماه:9812
بازدید سال:20251
بازدید کل:2390577