عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارجاع نامه درخواست های مردمی به دستگاهها بمعنی توصیه و اجحاف نمی باشد .

قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر:

ارجاع نامه درخواست های مردمی به دستگاهها بمعنی توصیه و اجحاف نمی باشد .

ارجاع نامه درخواست های مردمی به دستگاهها بمعنی توصیه و اجحاف نمی باشد .

 
ارجاع نامه خواسته های مردمی به دستگاههای متولی برای همکاری و مساعدت وظیفه ما است و این عمل بمعنی توصیه و پارتی بازی و یا اجحاف نمی باشد .
این مطلب را سیدغلامرصا قاضوی معاون فرماندار شهرستان  ازادشهر در دیدارهای مردمی با ایشان گفت وبیان داشت . از انجاییکه در سنوات گذشته توصیه نامه های انجام کار و ارایه خدمت بهتر و جذب نیرو در اکثر دستگاهها و توسط بعضی از مدیران و شخصیت ها متداول بوده  . امروزه هم بسباری از مراجعین درخواست توصیه در پرداخت تسهیلات و خدمات و بویژه جذب نیرو را دارند که این موضوع در جلسات شوراهای اداری وکاری به مدیران و روسای ادارات و نهادها و سازمانها ی شهرستانی تاکید و تذکر داده شده است که انجام بموقع و مناسب و مطلوب کارخواسته های  اربابان رجوع بدون توصیه نامه ها با ارزش و کاملا صحیح است و امتیازدهی به افراد توصیه شده که اجحاف به سایر رقباء و متقاضیان مشابه گردد خلاف قانون و مقررات بوده و جرم محسوب میگردد و از نظر شرعی هم دارای اشکال خواهد بود و برای اقدام کنندگان نیز  امتیاز منفی درپی خواهد داشت .
معاون فرماندار با توجه به اصرار متقاضیان برای ارجاع نامه های انان به دستگاههای مورد انتظار که متاسفانه مشاهده شده است که امتیازدهی توصیه ای و فامیل و اشنایی مدنظر بعضی از متخلفین قرار گرفته و مراجعین و متقاضیان توصیه نامه عدم ارجاع نامه ها را اجحاف بر خود میدانند درخواست های ایشان جهت دستگاههای متولی و مسئول برای همکاری و هرگونه مساعدت مطابق با قوانین و مقررات و تسربع درامور و پاسخگویی به متقاضیان رجاع و ارسال میگردد و هیج گونه ارزش دیگری را در پی نخواهد داشت .
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 490
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3025

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11550
بازدید سال:21989
بازدید کل:2392315