عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخابات امری قیامتی است


انتخابات امری قیامتی است

انتخابات امری قیامتی است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فرمانداری آزادشهر صبح امروز دوشنبه مورخ 96/01/07 صادقلو استاندار گلستان از ستاد انتخابات شهرستان به اتفاق هیأت همراه بازدید ، و در انتها با اعضاء هیاتهای اجرایی ،نظارت ،بازرسی و بخشداران تابعه و همچنین مسئولین کمیته ها جلسه مشترکی را برگزار نمودند . 

 صادقلو استاندار،ضمن تبریک سال نو،انگیزه حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان را قدردانی و تشکر از عملکرد خوب و مثبت دست اندرکاران زحمتکش در امر ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام و آن را نتیجه همراهی بسیار خوب خانواده های آنان در این ایام دانستند.

در ادامه با مهم دانستن امر انتخابات در کشور گفتند:همیشه نظام و مردم ما،در دو شرایط با جهان سخن گفتند : یکی در ایام ا... ها و دیگر در انتخابات ،مخصوصا" در این چنین شرایط حساس دشمن تاکید بیشتری برای این حضور و مشارکتها دارد زیرا باعث شده خیلی از برنامه ها و تصمیمات آنها را به هم بریزد

استاندار گلستان در ادامه افزودند که : یکی از مطالبات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور ما در زمان انتخابات حضور حداکثری و پر شور مردم است و لذا این مشارکتها بوده است که تا به حال نظام مردم سالاری دینی را در صحنه تعریف و نمایان کرده است

دکتر صادقلو استاندار گلستان در این جلسه به موضوع انتخابات اشاره نموده و گفتند : موضوع انتخابات ، موضوعی دینی و انقلابی است و این باید یک درک دینی و باور دینی باشد و این بخشی از اقدام ماست.

 وی به مردم شریف استان اطمینان خاطر دادن که باور داشته باشید که ما قیامت خودمان را فدای شخص و یا اشخاص نخواهیم کرد و تلاش ما در رسیدن به یک همگرایی در سطح جامعه است که انشاء ا... اتفاق خواهد افتاد. 

وی با مهم شمردن نقش نامزدهای انتخاباتی گفتند : امروز دیگر وقت وعده های آنچنانی که اکثریت آنان خارج از توان افراد و حیطه مسئولیت است به سر رسیده و مردم خود هوشمندانه به ادبیات و رفتار کاندیدا توجه می نمایند و این  مساله مهمی است که باید ادبیات و رفتار آنها در شأن شهداء و این نظام باشد. 

 

 

 

 انتخابات امری قیامتی است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 546
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2756

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13348
بازدید سال:23787
بازدید کل:2394113