عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

فرماندار آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آزادشهر:

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

 فرماندار آزادشهر بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گفت : انشاالله امسال بعد از یوم الله ۲۲ بهمن یوم الله دیگری با حضور چشمگیر مردم در انتخابات خواهیم داشت.
سید جواد کریمی افزود : دهه مبارک فجر امسال باید رنگ‌ و بوی انتخاباتی داشته باشد، همه مسئولان بدون جانبداری از اشخاص و گروه‌ها جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به گونه‌ای برگزار کنند که بیشترین بهره‌برداری ممکن جهت برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری ملت ایران محقق شود.
وی در ادامه ضمن اظهار تأسف و عرض تسلیت بابت اقدام تروریستی در کرمان، افزود: بدون شک پایان این رژیم منحوس که  تجهیزات سست و دهان پرکنش پس از ماه ها هنوز از پس دل های پولادین رزمندگان مقاومت در غزه برنیامده،  با اقدامات بزدلانه اینچنینی نزدیکتر خواهد شد.
فرماندار آزادشهر با اشاره به اجرای ۴۵ برنامه شاخص در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان خاطرنشان کرد : اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا کنیم در حق آن جفا کرده‌ایم ، بلکه هر روز باید برنامه‌های خاصی را داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : شهرداری و دهیاری ها باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و روستایی ویژه دهه مبارک فجر و با توجه به ایام پیش رو از جمله حلول ماه مبارک رجب، میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند و موجب تزریق حال و هوای مثبت در جامعه شوند.
کریمی ادامه داد: همه ما باید قدردان قطره قطره خون پاک شهیدان باشیم، بهترین و مؤثرترین شکل قدرشناسی از سوی ما مسئولان در شرایط امروز، عمل به وظایف قانونی، رعایت تقوا و انصاف در عملکرد و کار و تلاش شبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.
فرماندار آزادشهر اضافه کرد: یکی از موارد مهمی که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد اطلاع رسانی مناسب و بیان دقیق اقدامات و دستاوردهای شاخص ادارات و دستگاه ها جهت آگاهی مردم است، موضوع مهمی که مقام معظم رهبری به صورت مکرر بر آن تأکید فرموده اند.
سید جواد کریمی در پایان تاکید کرد: مردم ما باید از اقدامات خوب مجموعه نظام مطلع شوند که این موضوع یکی از مظاهر اصلی امیدآفرینی در میان مردم است.

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 

دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

 


 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 81
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 19267

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11536
بازدید سال:21975
بازدید کل:2392301