عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر :

13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است

13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر 13 آبان امسال را که در 45 سالگی انقلاب قرار گرفته است، فوق العاده مهم و اثربخش خواند و گفت: 13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سلطان پرویز سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی وتولید قدرت نرم این شهرستان جهت هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج و ۱۳آبان ماه گفت: یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز از مهمترین برنامه های روز مبارزه با استکبار است و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند با تمام توان برای برگزاری با شکوه این مراسم همکاری نمایند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونستی دربه شهادت رساندن مردم مظلوم غزه گفت: خشم و انزجار خود را از رژیم کودکش در راهپیمایی 13 آبان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر رژیم غاصب اسرائیل در منجلاب شکست فرورفته است و شاخه نظامی حماس قدرت پوشالی آنها را به جهانیان نشان داد.

ایشان به راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: راهپمایی فقط ویژه دانش آموزان نیست و امسال لازم است تمامی اقشار مردم، پرشورتر از سالیان گذشته در این مراسم شرکت نمایند.

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی وتولید قدرت نرم این شهرستان جهت هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج و ۱۳آبان ماه گفت: رسالت ما ایجاب می کند با استفاده از ظرفیت ها و ترویج و اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه زمینه ساز پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه به نقش و جایگاه بالا و تأثیرگذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه های مرتبط توسط اعضاء، جهت بررسی و اجرا در هفته بسیج شد.

کوهستانی اظهار داشت: همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.

فرمانده سپاه آزادشهر با بیان اینکه بسیج نماد انقلاب و برخاسته از خون پاک شهداست،افزود: بسیج در نخستین روزهای انقلاب با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و نهادینه شد و امروز بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

وی همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شد.

 

13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است

 

13 آبان روز ندای مبارزه با استکبار است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 146
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18959

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3148
بازدید سال:90677
بازدید کل:2461003