عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر


برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر

برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن وتجارت آزادشهر ، مراسم باشکوهی به مناسبت روز اصناف همراه با ضیافت افطار و با حضور شفایی فرماندار و حجت الاسلام و المسلمین قلی پور امام جمعه آزادشهر و ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ، حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و برخی مسئولین شهرستان به همراه کلیه اصناف در حسینیه چهارده معصوم آزادشهر برگزار گردید.

حسن زاده در این همایش ضمن تبریک این روز به همه بازاریان ، یاد 4000 شهید والامقام استان و 250 شهید اصناف را گرامی داشته و از حضور فعال کسبه محترم از آغاز قیام 1342 به رهبری امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و حضور در تمامی عرصه های انقلاب تاکنون ابراز خرسندی نموده و توفیفات اصناف در سایر عرصه های اجتماعی و ملی را یادآور شد.

ایشان در ادامه تاکید نمود در سالی که از جانب رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مزین شده است ، شایسته است از کالاهای داخلی استفاده نموده و تهیه و عرضه کالاهای خارجی را کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود : نظر به اینکه پروانه کسب های ده سال گذشته ، منقضی گردیده ، لذا به اتاق اصناف آزادشهر توصیه نمود نسبت به تمدید و صدور پروانه های کسب منقضی ، با دقت کامل اقدام نمایند. همچنین استفاده از سامانه ملی اصناف و برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه ها را از امور لازم برشمرد.

امام جمعه آزادشهر نیز در این همایش طی سخنانی این روز با ارزش را به بازاریان عزیز تبریک گفته و از انقلابی بودن بازار به معنی همگام بودن بازار با انقلاب شکوهمند اسلامی یاد کرد. ایشان مشکل بزرگ امروز را فاصله گرفتن بازار ازمباحث فقهی دانسته و از عدم آگاهی کامل مردم با مباحث فقهی بازار اظهار تاسف نموده و گفت امیدواریم بتوانیم در شهرستان آزادشهر فقه بازار را را بیاندازیم.

در این مراسم همچنین محمد عجم رئیس اتاق اصناف گزارش کاملی از فعالیت های اتاق اصناف ارائه نموده و در پایان این همایش توسط مسئولین حاضر لوح تقدیر و جوایز به پیش کسوتان اصناف تقدیم گردید.

برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر

 

برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر

 

برگزاری همایش اصناف در شهرستان آزادشهر

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 116
بازدید ماه:1725
بازدید سال:12164
بازدید کل:2382490