عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

فرماندار آزادشهر در مراسم زنگ پدافند غیر عامل گفت

وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 

 

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 فرماندار آزادشهر در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل گفت : وظیفه ما شناخت تهدیدات دشمن و مقابله به موقع با آنان است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهرسید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل  که با حضور حجت الاسلام شهابی امام جمعه ، کوهساریان رئیس آموزش و پرورش ، غلامی رئیس جمعیت هلال احمر و برخی از مسئولین شهرستان در مدرسه شهید مطهری آزادشهر برگزار شد، افزود: در تعریف پدافند غیرعامل ساده ترین تعریف یعنی دفاع بدون سلاح و حفاظت از دارایی ها بدون به کارگیری سلاح است.
وی توضیح داد: به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقا پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در مقابله با تهدیدات نظامی دشمن گفته می‌شود.
فرماندار آزادشهر بیان کرد: به موازات توسعه و تلاش و پیشرفت حاصل شده در حوزه فناوری، موضوع پدافند غیرعامل به ضرورت انکار ناپذیر برای همه کشور ها تبدیل شده است.
کریمی در ادامه اظهار داشت: امروزه چهره تهدیدات ثابت نیست و مرتب در حال تغییر است به خصوص با پیشرفت تکنولوژی، سیستم‌های کشورهای متخاصم همواره در حال بروزرسانی است لذا ما باید به تهدیدات به صورت خطی نگاه نکنیم.
وی اضافه کرد: عرصه فعالیت پدافند غیرعامل کلان و متنوع است به گونه ای که همه زمینه ها از جمله زیستی، فنی، سایبری، اقتصادی، مالی، انرژی، حمل و نقل را در بر می‌گیرد.
فرماندار آزادشهر در ادامه گفت: ایران به دلیل آرمان های استکبار ستیزانه و موقعیت ژئوپلیتیک و استراتژیک، همواره دشمن به دنبال کنترل و ضربه به کشور و انقلاب اسلامی بوده و هست، لذا باید با دفاع غیرعامل در حوزه کاری خود نقش دشمن را خنثی کنیم و با اتخاذ رویکرد فعال در مقابله با تخاصمات دشمن و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی، سدی را در مقابل توطئه های دشمنان قرار دهیم. 
وی ادامه داد: دشمن نهایت استفاده را از قدرت رسانه انجام می‌دهد و در تلاش است با تسلط بر رسانه ها و شبکه های اجتماعی وارد یک جنگ مردم محور کند اما از زمان انقلاب تا به امروز رمز موفقیت انقلاب حضور مردم در همه عرصه ها بوده و دشمن با تمام قدرت دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام است.

 

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 وظیفه ما شناخت دقیق تهدیدات دشمن است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 213
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 16478

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3146
بازدید سال:90675
بازدید کل:2461001