عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر


برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ درمراسمی با حضور فرماندار ، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان،امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام محمدیان رئیس پیشین تبلیغات اسلامی آزادشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد و حجت‌الاسلام رضا دیلمی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجدانه حجت‌الاسلام محمدیان رئیس سابق تبلیغات اسلامی آزادشهربیان کرد: مردم ما اعتماد خاصی به قشر روحانیت دارند؛ لذا ارتباط تنگاتنگ روحانیان با سازمان تبلیغات اسلامی و در اختیار داشتن آنان، یکی از ظرفیت‌های مهم این نهاد است.

 فرماندارآزادشهربا اشاره به این که نقش روحانیت‌ در تاریخ اسلام همواره روشنگری و دعوت به احکام و دستورات دینی بوده و مرزبانان فرهنگ و اندیشه هستند، بیان داشت: نقش و هدایت روحانیت به‌ویژه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بر کسی پوشیده نیست، زیرا نقش یک رهبر اند‌یشمند و آینده‌نگر می‌تواند تمام نقشه‌های مخالفان را از بین ببرد و برای رسیدن به پیروزی در میان مردم دلگرمی ایجاد کند.

 در این مراسم حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در سخنانی با اشاره به ترویج فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم می خواهد ناکارآمدی دین را جلوه دهد، از آنجایی که جنگ نرم یک جنگ فرهنگی است، باید با فعالیتهای فرهنگی و به دور از انفعال با آن برخورد کرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: محافل فرهنگی، قرآنی در واقع اهتمام برای افزایش نگرش معنوی و ایجاد زمینه ارتقای سطح فرهنگ دینی، رفع ناهنجاری‌های روحی و روانی است که در نتیجه به رشد سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌انجامد لذا ترویج مباحث دینی وظیفه همگان و به‌ویژه مسئولان فرهنگی استان است.

 حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم بهره‌مندی همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان، به مفاهیم قرآن کریم، ‌خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی شاهد فراگیر شدن فعالیت‎های قرآنی در سطح جامه به‌‌ویژه نسل نوجوان و جوان هستیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، تعامل و همفکری در اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی درسطح شهرستان آزادشهر را نیاز ضروری و اولویت دستگاه های مربوطه دانست وخواستار تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی در این شهرستان شد.

 در ادامه حجت‌الاسلام محسن قلی پور بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای فرهنگی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی،و مذهبی تٱسیس شده است.

 امام جمعه آزادشهرادامه داد: این نهاد در گذرگاه های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می کوشیدند، وارد میدان شد و رشد نمود و الحمدلله در زمینه مسائل فرهنگی و دینی و مذهبی پیشرو می باشد.

 وی افزود: این نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، هدایت نیروهای مؤمن و تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شده است.

 شفائی در پایان اذعان داشت:: نقشی که تشکل های دینی و هیئات مذهبی دارند، یک نقش کلیدی است، هیئات مذهبی با فکر غالب مردم، ایمان و تهذیب اخلاق آنها و اصلاح فکری در ارتباط هستند.

 

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

 

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

 

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1399
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1585

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13413
بازدید سال:23852
بازدید کل:2394178