عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح و کلنگ‌زنی 111 پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در قرار گاه خبری شهید همدانی:

افتتاح و کلنگ‌زنی 111 پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال در شهرستان آزادشهر

 افتتاح و کلنگ‌زنی 111 پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در قرارگاه خبری شهید همدانی:آزادشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، خدماتی و ... است و تلاش می‌کنیم این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در قرارگاه خبری شهید همدانی به مناسبت هفته دولت گفت : از ابتدای سال تاکنون طرح هادی ۱۴ روستا را با ۵.۶ میلیارد تومان اجرایی کردیم و در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون ۳۹ هکتار اراضی ملی و ۷ هکتار اراضی دولتی تملک کردیم و ۳۱ قطعه نیز به متقاضیان واگذار شده است.
فرماندار آزادشهر افزود : یک پروژه ۵۶ واحدی نیز در راستای نهضت ملی مسکن داریم که تاکنون ۲۰ مورد عقد قرارداد بانکی اتفاق افتاده است.
ایشان خاطرنشان کرد : گازرسانی به ۸ روستای بخش چشمه‌ساران نیز با جدیت در حال انجام است و از مجموع ۱۵ میلیارد تومان اعتباری که برای این پروژه پیش بینی شده ۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافت. این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود و دیگر روستای بدون گاز در آزادشهر نخواهیم داشت.
سید جواد کریمی افزود : در حوزه آب شرب شهری و روستایی در سال گذشته مشکلات بسیاری داشتیم اما با اقدامات دولت سیزدهم کارهای خوبی از جمله عملیات حفر چاه، لوله‌گذاری و ایجاد خط انتقال و شبکه، ایجاد مخازن و ... تا پایان سال تکمیل خواهد شد و اقداماتی که در حوزه آبرسانی صورت خواهد گرفت سبب‌ می شود تا برای حداقل چند سال کمبود آب نداشته باشیم.
فرماندار شهرستان آزادشهر یادآور شد : در هفته دولت امسال تعداد ۱۱۱ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۶۱ میلیارد تومان که ۸۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۳۷ میلیارد تومان نیز به زمین زده خواهد شد. همچنین ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزایی نیز با اعتبار سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
وی در خصوص سایت پسماند افزود : احداث تصفیه‌خانه پسماند، احداث لندفیل سایت پسماند، خرید دستگاه کودگرانوله و ... از جمله اقدامات مهم دولت در سایت پسماند آزادشهر است.
کریمی با اشاره به مجتمع فرهنگی آزادشهر گفت : مجتمع فرهنگی آزادشهر که از سال ۸۶ آغاز شده بود فقط ۴۰ درصد پیشرفت داشت که دولت سیزدهم برای تکمیل آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
ایشان افزود: همچنین فاضلاب آزادشهر که ۲۰ سال روی زمین مانده نیز مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و ۱۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.
کریمی در پایان گفت : در سفر رئیس جمهور به استان نیز ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان آزادشهر پیش‌بینی شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 420
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 15835

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11459
بازدید سال:21898
بازدید کل:2392224