عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

فرماندار آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه :

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

 

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

سیدجواد کریمی فرماندار آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار با بیان اینکه،در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۷۴۵ میلیارد تومان برای شهرستان آزادشهر در حوزه های مختلف مصوب شده است،گفت:تاکنون ۱۳ هزارو ۶۰۰ متر مربع اراضی در این شهر برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه اظهار کرد : مقدمات طرح نهضت ملی مسکن همانند سراسر ایران در شهرستان آزادشهر هم در حال اجرا بوده و تاکنون ۱۳ هزارو ۶۰۰ متر مربع اراضی در این شهر برای این طرح تامین شده است.

 

کریمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران گفت:شهدای خبرنگار راه و مسیر را برای شما خبرنگاران ترسیم کردند و رسالت خبرنگار در جامعه بسیار مهم و سنگین است و یک خبرنگار باید در راستای تقویت نظام قلم بزند.
فرماندار آزادشهر در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: هفته خبرنگار بهانه ای است برای تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات قشر زحمتکش خبرنگار بعنوان یک قشر فعال، پویا و مطالبه گر که رسالت سنگینی را بر دوش دارند.
کریمی افزود:خبرنگار بعنوان قشر فرهیخته با بیان تبیین صحیح عملکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی،ضمن تقویت روحیه انقلابی گری،امید به آینده مردم و جامعه وجوانان نهادینه و تقویت کنند
فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه امروز دشمنان می خواهند دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهند افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمانی نیاز به جهاد تبیین دارد که این مهم وظیفه شما خبرنگاران را سنگین تر می‌کند.
سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر گفت : امید آفرینی و کار آمدی نظام از تاکیدات مقام معظم رهبری است و یک نمونه آن ارایه گزارش عملکرد خدمات دولت ، انقلاب و نظام اسلامی به مردم است که همه ایران باید این خدمات و تلاش هایی که می شود را به سمع و نظر مردم برسانند و این نمونه بارز جهاد تبیین و آتش به اختیار است.
وی افزود: شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه با نثار خون خود مسیر را برای ما و همه خبرنگاران مشخص کردند که یک خبرنگار انقلابی باید راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم بزند و فرهنگ سازی کند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نشات گرفته از نهضت عاشوراست عنوان کرد:همان گونه که حضرت زینب (س) و امام زین العابدین(ع) پیام عاشورا را به درستی انتقال دادند و آن را ماندگار کردند خبرنگاران نیز با تاسی از این عزیزان و نهضت عاشورا در راستا اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب خدمت ارایه می دهند.
سید جواد کریمی تاکید کرد: خبرنگاران ما بعنوان یک قشر فرهیخته باید با تبیین صحیح عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی که خون ۳۰۰ هزار شهید در پای درخت انقلاب اسلامی نهاده شده است ، دستاوردهای نظام را در طی ۴۳ سال گذشته بیان کنند و ضمن تقویت روحیه انقلابی گری ، امید به آینده را بین آحاد مردم بویژه جوانان تقویت و نهادینه کنند.
او در ادامه گفت: امروز دشمنان تمام تلاش و همت خود را برای پمپاژ ناامیدی به کار گرفته اند از این رو نقش و جایگاه خبرنگاران در اطلاع رسانی صحیح به افکار عمومی بسیار مهم است و حرفه خبرنگاری با این نگاه مصداق بارز جهاد تببین است.
این مقام دولتی خاطرنشان کرد:امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به جهاد تبیین نیاز دارد در مقابل شیوه های خاصی که دشمنان انقلاب در نظر گرفتند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است.
وی اذعان کرد:دشمنان می خواهند دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهند و بین مسیولین و مردم شکاف ایجاد کنند و سلب هویت دینی و ملی انجام دهند و مهمترین رسالت ما باید این باشد که امید را در بین جوانان افزایش دهیم و هویت دینی و ملی مردم را بتوانیم تقویت کنیم.
فرماندار آزادشهر اشاره کرد: عدم برخورد جناحی ، دیده بان و بصیر بودن ، پرهیز از غوغا سالاری ، بی طرفی ، پای کار انقلاب بودن ، عدالت محوری ، نقد منصفانه ، مطالبه گری و اخلاق رسانه ای از مهم ترین شاخص های خبرنگار انقلابی است.
کریمی تصریح کرد:امید آفرینی و کار آمدی نظام از تاکیدات مقام معظم رهبری است و یک نمونه آن ارایه گزارش عملکرد خدمات دولت ، انقلاب و نظام اسلامی به مردم است که همه ایران باید این خدمات و تلاش هایی که می شود را به سمع و نظر مردم برسانند و این نمونه بارز جهاد تبیین و آتش به اختیار است.
سید جواد کریمی گفت: با عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس جمهور شاهد توسعه و پیشرفت و تحول در شهرستان آزادشهر خواهیم بود.
فرماندار آزادشهر در ادامه عنوان کرد: امروز در سطح شهرستان شاهد خدمات زیادی به برکت انقلاب اسلامی هستیم و تمام تلاش مسئولان انقلاب اسلامی و دولت فعلی بر این است که توسعه و آبادانی در نقاط مختلف کشور مبتنی بر عدالت و مردم داری رقم بخورد.
وی افزود:البته در بخش های مختلف شاهد عقب ماندگی هایی هستیم و باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
کریمی اشاره کرد:سفر رییس جمهور و هیئت همراه را در اسفندماه سال گذشته داشتیم و تصمیمات بسیار خوبی برای شهرستان آزادشهر در حال پیگیری است که با عملیاتی شدن این مصوبات شاهد رشد و توسعه و تحول در شهرستان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد:نگاه دولت و سند آن تحولی است و ما هم در شهرستان سعی کردیم نگاه نگاه تحولی داشته باشیم تا خدمات آن به عموم مردم برسد.
سید جواد کریمی با بیان اینکه شهرستان آزادشهر ظرفیت های بسیار متنوعی دارد اظهار کرد:بهره مندی از ظرفیت های متنوع در بخش های کشاورزی ، صنعت ، گردشگری ، شاهراه مواصلاتی که بعلت برخی کم توجهی ها ، برخی نگاه هایی که در سطح استان بوده و برخی کمبودهای زیر ساختی با نرخ بالای بیکاری مواجه بودیم.
او در ادامه گقت:حدود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب آشامیدنی در سطح شهرستان داشتیم که با احداث و تجهیز چاهها در مناطق شهری و روستایی نسبت به سال گذشته وضعیت بهتر شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۶۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند و پایش لازم برای شناسایی متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.
فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای ساخت مسکن ملی در سنچول محله شهرستان انجام شده و قرار است واحدهای مسکونی در قالب چهار واحدی احداث و واگذار شود.تا پایان شهریور ماه دستگاه های اجرایی اراضی و اماکن مازاد خود را برای این طرح معرفی خواهند کرد.
وی درخصوص جاده آزادشهر به شاهرود به عنوان یک جاده بین المللی و مواصلاتی ادامه داد: تعریض و بهسازی این جاده از سال ۸۵ آغاز شده و تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.این جاده به عنوان کریدور شمال جنوب از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان برای بهسازی و تعریض ان در نظر گرفته شد.
کریمی گفت: تلاش داریم از محل ماده ۵۶ مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر برای بهسازی و تعریض این جاده اعتبار بگیریم.برای تکمیل این جاده بین المللی به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه ترافیک سنگین ورودی آزادشهر  در زمان پیک نیاز به احداث زیرگذر دارد ابراز کرد: مسئولان وزارت راه و چند مسئول کشوری و استانی در بازدید از میدان جمهوری احداث این زیرگذر را تایید نموده و قرار است طرح مطالعاتی ان توسط شهرداری اماده شود.برای اعتبار اولیه این طرح حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از محل اعتبارات ماده ۵۶ قول هایی داده شده است.
فرماندار شهرستان ازادشهر بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان از سال ۸۵ آغاز شده و چند سالی نیمه کاره رها شده بود که در سفر رئیس جمهور برای تکمیل این پروژه مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و امید داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ این پروژه به بهره برداری برسد.
وی با ابراز نگرانی از سایت زباله شهرستان ازادشهر و پیگیری های مستمر در خصوص این سایت برای رفع مشکلات زیست محیطی گفت: متاسفانه در زمان شهرداری و شورای اسلامی شهر وقت این سایت فقط در قبال عدم پرداخت هزینه زباله های شهر آزادشهر به مدیریت پسماند استان موافقت شده و هیچگونه مسائل زیست محیطی این سایت در ان زمان رعایت نشده است.
فرماندار شهرستان ازادشهر ادامه داد: در ابان ماه سال گذشته جلسه ای با حضور استاندار با موضوع سایت زباله ازادشهر در شهرستان برگزار شده که متاسفانه مسئولان وقت شهرستان برخی از این مصوبات را پیگیری و اجرایی نکردند.
وی بیان کرد: به طور جد پیگیر این مصوبات بوده و از سرمایه گذار مربوطه درخواست شده دستگاه زباله سوز در این سایت مستقر کند که قول دادند تا پایان شهریور این سایت به این دستگاه مجهز شود.
کریمی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز برخی دستگاه ها در این سایت و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز سایت زباله آق قلا و ازادشهر در نظر گرفته شده است.
وی ابراز کرد: در سفر ریاست جمهور به استان گلستان مجموعا ۷۴۵ میلیارد تومان برای حوزه های مختلف شهرستان در نظر گرفته شده و تلاش داریم تا این اعتبارات در راستای پیشرفت، توسعه و تجهیز زیرساخت های شهرستان تخصیص پیدا کند.
فرماندار شهرستان آزادشهر از برگزاری نخستین جلسه اقتصاد دانش بنیان در شهرستان خبر داد و افزود: در راستای تحقق فرمایشات رهبری در قالب شعار سال، نخستین جلسه اقتصاد دانش بنیان با مدیر مرکز نواوری و رشد استان برگزار شد.
وی گفت: در سال ۹۸ در سفر دکتر ستاریان به گلستان، راه اندازی مرکز نواوری در گرگان، گنبدکاووس و ازادشهر مصوب شد و متاسفانه در این سالها مسئولان شهرستان پیگیری های لازم انجام نداده و اعتبار این مرکز به شهرستان های بندرگز، علی ابادکتول و گالیکش ترزیق شد. تلاش داریم در صورت تخصیص بودجه این مرکز را حتی با تخصیص و تامین زمین راه اندازی کنیم.
کریمی خاطرنشان کرد: همایش تقریب و مقاومت اسلامی با حضور دکتر سلیم المنتصر نماینده مردم یمن در ایران فردا ساعت ۱۰ صبح در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار می شود‌.
در ادامه برخی خبرنگاران بصورت کوتاه مشکلات مربوط به حوزه کاری و مشکلات شهرستان را مطرح کردند و در پایان برنامه با اهدای سپاسنامه از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.
 
 

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

 

اختصاص بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین به طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 228
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 15760

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:3131
بازدید سال:90660
بازدید کل:2460986