عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نظارت های کرونایی تشدید می شود/ لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا در آزادشهر

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان :

نظارت های کرونایی تشدید می شود/ لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا در آزادشهر

 نظارت های کرونایی تشدید می شود/ لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا در آزادشهر

فرماندار آزادشهر با اشاره به شیوع سویه امیکرون در شهرستان گفت: نظارت های کرونایی در شهرستان آزادشهر تشدید شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان که به ریاست استاندار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت پیگیری و تسریع تزریق دُز سوم واکسن کرونا، اظهار کرد: شهروندان و روستائیان آزادشهر برای افزایش مصونیت مقابل سویه جدید اُمیکرون برای تزریق دوز سوم واکسن نیز تسریع کنند.

فرماندار آزادشهر با اشاره به درصد پایین تزریق دوز سوم واکسیناسیون در شهرستان آزادشهر بیان کرد: تزریق واکسن پیشگیری از کرونا در دوز اول 84.8 درصد، دوز دوم 74.5 درصد و دوز سوم  38 درصد است که سرعت تزریق دوز سوم واکسن هم اکنون کند است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات لازم را در جهت تسریع در روند واکسیناسیون به عمل آورد.

ملک حسینی افزود : با توجه به اینکه اومیکرون سویه غالب ویروس کرونا در کشور است از این‌ رو تزریق دز سوم واکسن امری حیاتی و مهم در راستای پیشگیری از شیوع گسترده بیماری است.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه تعداد 102 نفر در هفته اخیر تست آنان مثبت شده و افزایش آمارهای ابتلای شهروندان به ویروس کرونا وضعیت این شهرستان نارنجی شده است، افزود: شهروندان  برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به تزریق  واکسیناسیون خود مخصوصا دوز سوم اقدام کنند زیرا راه مقابله جدی با این سویه است که خطرات مرگ و میر را بسیار کاهش می‌دهد.

ملک حسینی در پایان با اشاره به فرهنگ بالای مردم شهرستان آزادشهر بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی تاکید کرد: اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا که در راستای حفظ سلامت عمومی است، باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 422
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 14008

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 492
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3623
بازدید سال:91152
بازدید کل:2461478