عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

فرماندار آزادشهر در رزمایش صدور اسنادکاداستری زمینهای کشاورزی:

اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

 اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

رزمایش مشترک جهت تسریع در قانون اجرای حدنگار و صدور اسنادکاداستری زمینهای کشاورزی روستاهای بخش مرکزی آزادشهر با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این نشست گفت : این رزمایش با هدف بررسی میدانی مشکلات و چالش های پیش رو، هماهنگی و ایجاد وحدت کلامی فی مابین سازمانهای جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک و ظرفیت حداکثری از شرکت های طرف قرارداد جهت تسریع در روند تشکیل پرونده و ارائه به ادارات ثبت و نهایتاً تحقق اهداف کلان ابلاغی هر دو سازمان برگزار شده که کشاورزان روستاهای مذکور با دریافت سند زراعی برای زمینهای خود از آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار آزادشهر افزود : با شروع این طرح، سنددار شدن اراضی کشاورزی بویژه در مناطق روستایی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و امور اراضی در شهرستان آزادشهر سرعت گرفته و بسیاری از مشکلات این حوزه کاهش می‌یابد.

ملک حسینی خاطر نشان کرد : این برنامه در قالب رزمایش همزمان در کل کشور، با هدف تشویق کشاورزان به اخذ سند کاداستر صورت گرفت و با اتمام کاداستر اراضی منابع طبیعی، صدور اسناد اراضی زراعی از سیاست‌های ابلاغی سازمان به استانهاست که با جدیت در حال پیگیریست.

در ابتدای این نشست مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در خصوص اهمیت موضوع و لزوم بکارگیری تمامی امکانات برای سند دار کردن اراضی کشاورزی و مزایای آن و همچنین آگاه سازی مردم و مسئولان و وضیعت کلی کاداستر استان مطالبی را بیان کرد.

رضاییان اظهار داشت: توجه به نقشه برداری و جمع آوری اطلاعات توصیفی توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اهتمام لازم در خصوص بهره مندی از آن توسط روستاییان وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ضمن ارائه گزارش اظهار کرد: با اجرای این طرح، اراضی کشور شناسنامه‌دار می‌شود و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به کشاورزان در اجرای این طرح و برخورداری از مزایای آن ضروری است.

مهاجر افزود: امیدواریم از طریق رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما در این زمینه اطلاع‌رسانی شود تا سلامت روحی، روانی جامعه روستایی را با صدور اسناد تک برگی و همچنین بهره‌برداری از این اسناد در بخش ضمانت بانکی و دریافت تسهیلات شاهد باشیم.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران، پیمانکار طرف قرارداد، اهالی و معتمدین روستاهای کوه میان، فاضل آباد و خاندوز سادات بخش مرکزی آزادشهر در مسجد جامع روستای کوه میان برگزار شد.
 

اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

 

اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

 

اراضی کشاورزی مناطق روستایی سنددار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 235
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13934

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 440
بازدید ماه:9841
بازدید سال:20280
بازدید کل:2390606