عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد


جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد

 جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی درخصوص لزوم تسریع در  معاوضه زمین مناسب جهت ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر با همکاری مجمع خیرین مدرسه سازاستان با حضور فرماندار آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار آزادشهر و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگوئی و تسلیت مجدد ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، با اشاره به دستور جلسه اظهار داشت : پیرو پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در زمان سرپرستی شهرداری آزادشهر تفاهم نامه ای بین مسئولین شهرداری ومدیر آموزش و پرورش  شورای شهر آزادشهر در شهرستان صورت گرفت و زمین مناسبی نیز جهت ساخت مدرسه مورد نظر مشخص و کارهای کارشناسی و چگونگی معاوضه زمین ها صورت گرفت.

فرماندار آزادشهر افزود : با توجه به گذشت زمان و عدم جابجایی معاوضه زمین مورد نظر ،  بدلیل تغییر قیمت املاک در محدوده مجاور زمین مورد نظر ،  اتفاقاتی در شورا و شهرداری نسبت به نحوه معاوضه زمین قبلی مشخص شده صورت گرفته و همین امر موجب تاخیر آغاز کلنگ زنی ساخت مدرسه مذکور شده است.

ایشان افزود : با توجه به کمبودهای آموزشی و نیاز شهرستان به ساخت مدارس دولتی در شهرستان ، نگذاریم اعتبار ساخت مدرسه مذکور از شهرستان خارج شود و همه تلاش نمائیم تا این اتفاق خوب در شهرستان شکل بگیرد ، و مدرسه مورد نظر هرچه سریعتر ساخته و افتتاح شود .

درادامه نیز هریک از اعضای حاضر درجلسه با توجه به دستور جلسه مطالبی در خصوص دستور جلسه و لزوم احداث فضای جدید اموزشی در شهرستان و دلایل ارائه پیشنهاد جدیدشان ارائه  و درخاتمه تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ساخت مدرسه راهنمایی در شهر آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 254
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13587

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495