عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر گفت : با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پر رنگ ترخواهد شدکه این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان بر شناسایی و رفع مشکلات نقاط تردد معلولین در معابر و ادارات دولتی و غیر دولتی تاکید و افزود : ادارات دولتی و غیر دولتی مکلفند به مناسب سازی فضای اداری جهت تردد معلولین اقدام نمایند.

فرماندار آزادشهر افزود : شهرداریها مکلف هستند صدور پروانه ساخت برای ادارات و پاساژها را منوط به رعایت شرایط تردد و دسترسی آسان معلولین و جانبازان اجرایی کنند.

ملک حسینی در ادامه افزود : در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکانها، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز بهداشتی در سطح شهر، بازدید های صورت گرفته و نواقصاتی که می بایست اصلاح گردد را برشمرد و بر پیگیری آن توسط اعضا تاکید کرد.

ایشان برلزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت : تیم نظارتی مناسب سازی بر اماکن عمومی امثال پارک ها ادارات و بانک هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.

فرماندار شهرستان آزادشهر درخاتمه این جلسه بیان کرد : از دستگاه های متوالی این امر خواست تا با حضور نمایندگان انجمن های معلولین، طرح هایی را در خصوص تجهیزات و امکانات رفاهی معلولین ارائه دهند تا نسبت به جذب اعتبار و بودجه کافی جهت مناسب سازی شده اقدام نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش رئیس اداره بهزیستی و شهرداران از روند مناسب سازی معابر، بخش های دولتی و بخش خصوصی و همچنین حمایت از حقوق معلولین در تمامی شهرهای شهرستان در دستور کار کمیته مناسب سازی قرار گرفت.

 

جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته مناسب سازی مبلمان شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 387
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13229

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 492
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3623
بازدید سال:91152
بازدید کل:2461478