عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار آزادشهر :

نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آزادشهر برگزار شد

نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج از مناسبت های بزرگ ملی است زیرا امام راحل (ره) با آینده نگری و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همگان از برکات بسیج بهره می برند.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

ملک حسینی در ادامه هفته بسیج را یادآور شیرمردان و شیرزنانی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده اند و سربلند از تمامی آزمون ها بیرون آمده اند.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر نیز در این نشست گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و این تنها مختص ایران نبوده و سایر کشورها نیز نیروهای مردمی با عناوین مختلف را دارا هستند.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و فرهنگ بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس خود را اثبات کرد؛ افزود: البته بسیج از زمان انقلاب تشکیل نشده و تأسیس آن به زمان پیامبر اکرم (ص) برمی گردد.

لازم به ذکر است نشست بصيريتي با حضور ملك حسيني فرماندار، حجت الاسلام شهابي امام جمعه، سرهنگ حسيني فرمانده سپاه، برخي از روساي ادارات و اتحاديه ها و اصناف در محل اداره صنعت و معدن برگزار شد.

 

نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 222
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13131

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 652
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11744
بازدید سال:87503
بازدید کل:2457829