عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تامین زمین در شهرستان پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان می باشد

فرماندار آزادشهر در جلسه تامین زمین برای احداث مسکن روستای فاضل آباد :

تامین زمین در شهرستان پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان می باشد

 تامین زمین در شهرستان پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان می باشد

فرماندار آزادشهر گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان برای اجرای موفق طرح جهش تولید مسکن بسیج می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه پیگیری تامین زمین برای احداث مسکن در روستای فاضل آباد گفت: اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مکلف است تا پایان آبان ماه املاک متعلق به این اداره و همچنین سایر دستگاهها را با همکاری اداره ثبت، در راستای اجرای این طرح شناسایی و به فرمانداری معرفی کند. 
وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی وظیفه دارد آمار کاملی از تعداد افراد نیازمند مسکن(اقشار آسیب پذیر)، جا ماندگان از اجرای طرح ملی مسکن و همچنین تعداد واحدهای مسکونی مورد نیاز شهرستان آزادشهر را ارائه کند گفت: دستگاههای خدمات رسان همچون آب، برق، گاز، مخابرات نیز میبایست کمبودها و محدودیت های موجود در راستای اجرای طرح جهش تولید مسکن را احصا و به فرمانداری اعلام کنند.
فرماندار آزادشهر با بیان اینکه تولید مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه در اکثر دولت ها مورد توجه بوده و پیش از این طرح مسکن مهر و طرح ملی مسکن در دولت های گذشته اجرایی شده تصریح کرد: اجرای طرح جهش تولید مسکن یکی از برنامه های محوری دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان است و باید در راستای اجرای آن اشکالات و انتقاداتی که به طرح های پیشین وارد بود را برطرف ساخت.
وی خاطر نشان کرد: سهمیه شهرستان آزادشهر برای احداث واحدهای مسکونی جدید پس از ارائه امکانات، ظرفیت ها و نیازمندی شهرستان در این حوزه توسط استاندار گلستان تعیین خواهد شد.
ایشان افزود : روستای فاضل آباد و دیگر روستاهای شهرستان باید از روشهای ابلاغ شده منجمله اراضی مازاد ادارات، اراضی ملی واقع در محدوده روستا، تفاهم با مالکان اراضی مستعد اجرای طرح و … در حداکثر ۲ ماه دیگر تامین شود.
خانم حکم آبادی بخشدار مرکزی در این جلسه گفت : تامین زمین در حریم مناطق روستایی در بخش مرکزی مشکلی وجود ندارد ، توضیح داد : بخشداری آمادگی خود را برای ساخت مسکن روستایی اعلام داشته اند و ساخت خانه در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی آزادشهر در قالب طرح جهش تولید مسکن در حال برنامه ریزی و از ماه های آینده فرایند ساخت خانه روستایی در قالب جهش تولید مسکن در تمام مناطق روستایی بخش فراگیر می شود.

احمدی رئیس بنیاد مسکن آزادشهر با اشاره اقدامات صورت گرفته در اجرای گام پنجم، این اقدامات را کافی و رضایت بخش ندانست و از کارشناسان متولی این گام خواست سرعت و دقت را در اجرای این گام بکار گیرند تا روستاهای هدف وارد گام ششم و هفتم که آماده سازی اراضی و شناسایی پیمانکاران برسد.

 

تامین زمین در شهرستان پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان می باشد

 

تامین زمین در شهرستان پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان می باشد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 372
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12939

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 79
بازدید ماه:8269
بازدید سال:84028
بازدید کل:2454354