عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 فرماندار آزادشهر در مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر گفت : اگر قرار است شهرداری و شورای شهر همیشه در ذهن مردم بمانند باید کاری ماندگار در کنار رفتار و گفتار را مد نظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم اظهار داشت: شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است، عمومی از این جهت که باید توسط مردم مدیریت شود و غیردولتی از این جهت که از نظر ضوابط و مقررات در یک چهارچوب مستقل و تنها تحت نظارت دولت است.

فرماندار آزادشهر به نحوه مدیریت شهرداری در شهرهای توسعه یافته اشاره کرد و گفت: در هیچ جای دنیا سراغ ندارید که شهرداری توسط دولت حمایت مالی شود، بنابراین اگر ما نگرانی‌هایی در بحث توسعه و عمران داریم در هیچ کجا بجز مدیریت جامعه شهری امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شهر آزادشهر افزود: مردم آزادشهر به شدت نیازمند فضای سبز بوده و هر چقدر سرانه فضای سبز بیشتر شود در روحیه و برخورد شهروندان تاثیر مثبت خواهد داشت.
ملک حسینی با بیان اینکه باید ایجاد آرامش فکری برای مردم از اولویت‌های شهرداری باشد، گفت: باید بتوانیم  ظرفیت‌های شهرداری را که تا امروز از آنها به سادگی عبور کردیم شناسایی کنیم و از این پتانسیل برای مدیریت شهر بهره ببریم.
فرماندار آزادشهر مشارکت و همگرایی را یک اصل در شوراها دانست و گفت: شوراها باید همگرا باشند، تضارب آراء باید وجود داشته باشد اما در درون شوراها؛ تا مردم بتوانند یک حرف بشوند و یک الگو را ببینند نه اینکه با نظرات مختلف مواجه شوند. 
نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از منصوری، شهردار سابق  و آرزوی توفیق برای سلطانی ، شهردار جدید خاطر نشان کرد که همه برای موفقیت و ماندگار شدن آمده‌ایم و ماندگار کسی است که مردم از او به نیکی یاد کنند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق و سرپرست شهرداری بر اخلاق مداری مدیران تاکید کرد و گفت: یکی از ویژگی های مدیر خوب تواضع و خوش اخلاقی است که البته این ویژگی باید با پیگیری و تلاش و خدمت به مردم توامان باشد و از ویژگی دیگر مدیران باید زمینه ای را فراهم کند که معاونان و  کارمندان زیر مجموعه خود در تصمیم گیری مسائل شهری سهیم باشند.
در ادامه این مراسم جوانمرد معاون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات منصوری شهردار سابق و سعیدی سرپرست شهرداری و ضمن آرزوی توفیق برای سلطانی به عنوان شهردار جدید خاطر نشان کرد : شهرداری آزادشهر دارای درجه 7 و در سال 1342 تاسیس شده و بودجه این شهرداری در سال 1399 25 میلیارد تومان بوده و 93 درصد این بودجه تحقق یافته است و در سال های 98 و 99 از نظر تحقق بودجه در صدر شهرداری های استان گلستان بوده و در سال 1400 با تنظیم بودجه 40 میلیارد تومانی 81 درصد رشد داشته است.
ایشان افزود : شهرداری آزادشهر در 5 ماه نخست سال 1400 مبلغ 10 میلیارد تومان تحقق بودجه داشته است و همچنین کل مطالبات شهرداری از سایر دستگاهها و نهادها مبلغ 5 میلیارد و 306 میلیون تومان می باشد.
معاون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری در خصوص تراز مالی شهرداری آزادشهر نیز افزود : تراز مالی شهرداری آزادشهر مبلغ 600 میلیون تومان منفی می باشد.
در ادامه این مراسم سلطانی شهردار جدید آزادشهر در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر گفت : مردم شهر آزادشهر درخواست تحول در شهر را دارند و این امر باید به صورت عملیاتی اجرا شود و باید کاری کنیم که برای مردم ماندگار شود.
ایشان در خصوص کمربندی آزادشهر افزود : تا عید سال 1401 تغییرات جدی در این کمربندی شاهد خواهین بود و ایشان از افتتاح جاده سلامت در آزادشهر خبر داد.
در پایان مراسم از زحمات منصوری شهردار سابق و سعیدی سرپرست شهرداری با اهدا لوح ، تقدیر شد و حکم سلطانی به عنوان شهردار جدید به ایشان ابلاغ و اهدا شد.
 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 225
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12738

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11770
بازدید سال:87529
بازدید کل:2457855