عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر گفت : کار انجمن حمایت زندانیان یک کار پیشگیرانه از جرم و ارزشی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی در این جلسه با تاکید بر نقش انجمن حمایت در رفع دغدغه زندانیان گفت : کار زندان زدن پابند است اما کار انجمن های حمایت و پای بند کردن زندانی به وسیله محبت است.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه گاهی یک اقدام و رسیدگی فوری و کمک حداقلی ما به خانواده زندانی از یک اتفاق ناگوار پیشگیری می کند؛ خاطر نشان کرد : از ابتدای انقلاب حضور مردم در همه صحنه ها موجب گره گشایی بوده است بنابراین در انجمن حمایت از زندانیان نیز باید به سمتی برویم که زمینه مشارکت بیشتر مردم و حضور گروه های جهادی بیشتر شود.

ایشان با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی گفت: با توجه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب بایستی هم‌افزایی لازم در سطح شهرستان در جهت از زندانیان و خانواده آن‌ها داشته شکل گیرد و اقدامات حمایتی پس از دوران محکومیت و  آزادی نیز از جمله اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از  مسئولین شهرستان در حمایت از زندانیان و کمک به آزادی آنها و حمایت از خانواده های آنها در گذشته، کمک به زندانیان و خانواده های آنها کمک به اصلاح جامعه و کاری عام المفعه بر شمرد.

وی به اهمیت مشاوره و آموزش در خصوص زندانیان و خانوادهای آنها پرداخت و از همه ی نهادهای حمایتی خواست در این خصوص همکاری و مساعدت نمایند.

در ادامه پژوهش مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر ضمن ارائه گزارشی از میزان کمک های دریافتی و خرج کرد خاطر نشان کرد : انجمن حمایت باید برای شروع سال تحصیلی بسته های حمایتی کمک آموزشی را با توجه به استطاعت مالی و همچنین از طریق کمک خیرین آماده کرده و با شروع بازگشایی مدارس بین بچه های محصل زندانیان توزیع می شود.

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 170
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12685

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856