عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه سرمای گذاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه سرمای گذاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه سرمای گذاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه بررسی ، رفع موانع و مشکلات پروژه گردشگری شرکت سیاحتی مجتمع جنگل پرهام به ریاست فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه گفت : تحقق توسعه و رونق تولید تنها با وضع قوانین مناسب، ایجاد آرامش و تامین امنیت سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود جذب سرمایه‌ و سرمایه‌گذاری قبل از هرچیز نیازمند فراهم بودن بسترهای لازم قانونی، سیاسی و حتی اجتماعی و فرهنگی است. وجود قوانین کافی برای حمایت از سرمایه گذاران و مهمتر از آن تامین امنیت بسیار اهمیت دارد. در واقع یکی از مهمترین انتظاراتی که سرمایه گذار در قبال حضور فیزیکی خود در محیط مد نظر دارد ، تأمین امنیت جانی می باشد . بدیهی است ، محیطی که نتوان امنیت سرمایه گذار را در آن تأمین نمود ، به هیچ وجه سرمایه گذار رغبتی برای تعریف برنامه کاری نخواهد داشت .

وی همچنین ادامه داد بطور کلی باید به این نکته توجه شود که سرمایه گذاری برای ورود به یک عرصه اقتصادی با دو موانع اجتماعی محلی و بوروکراسی اداری روبه رو است .

در ادامه رحمانی معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گفت: مشکلات حقوقی، مالکیت‌ها، تفکیک و آزادسازی اراضی و تغییر کاربری زمین‌ها از جمله مشکلاتی می باشد که سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری با آن مواجه هستند.

او اظهار کرد: «این اداره کل هر اقدامی را در راستای حمایت از سرمایه گذاران دریغ نخواهد کرد و جذب سرمایه گذاری با جدیت دنبال می شود.»

وی به استفاده از ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: این کارگروه دارای سامانه ای به نام سامانهستاد تسهیل و رفع موانع تولید می باشد که این سامانه به قصد ایجاد سهولت در رفع مشکلات بنگاههای تولیدی راه اندازی شده است.متقاضیان می توانند برای ثبت در خواست های خود به این سامانه مراجعه نمایند.ایجادستاد تسهیلورفع موانع تولیدبا هدف حل و فصل مشکلات واحد های تولیدی و کمک به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی ، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست،منابع طبیعی و.... بوده است.

رحمانی در ادامه به ارائه راهکارهای مفید برای حل مشکلات پیش رو پرداخت و گفت با توجه به این که آقای عباسی دارای 7 پروژه گردشگری در حال دریافت مجوزهای مربوطه می باشد پیشنهاد میشود یکی از پروژه های خود که در پروسه پایانی دریافت مجوزها می باشد را با جدیت بیشتری پیگری کند تا به مرحله بهره برداری برسد و اعتماد اهالی روستا را به سمت خود معطوف کند.

در ادامه جلسه، اعضاء حاضر در جلسه پس از بحث و بررسی به بیان نظرات و مشکلات پروژه ها و طرح راه حل برای رفع موانع، پرداختند

طی این جلسه مقرر گردید:

1- ایجاد شرایط لازم جهت انجام ادامه مراحل سرمایه گذاری

2- پیگیری پروژه سفره خانه سنتی با جدیت بیشتر و به مرحله بهره برداری رساندن

3- ثبت نام در سامانه تسهیل و رفع موانع تولید

4- هماهنگی برای تشکیل جلسه با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، جهاد کشاورزی، امور آب منطقه ای، شورای روستای مرزبن جهت بررسی بحث فنی، مالکیت آب بندان و راه دسترسی به پروژه ها

 

 

جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه سرمای گذاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه بررسی و رفع مشکلات حوزه سرمای گذاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 174
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12661

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 674
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11766
بازدید سال:87525
بازدید کل:2457851