عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای معاونین و بخشداران فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای معاونین و بخشداران فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه شورای معاونین و بخشداران فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای معاونین و بخشداران فرمانداری آزادشهر به ریاست ملک حسینی فرماندار شهرستان برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه با تاکید بر  ضرورت تلاش در مسیر خدمت به مردم، گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم تا عمل ما موجب رضای خدا بوده و در مسیر خدمت به مردم گره از کار آنان باز کند.

فرماندار آزادشهر یکی مهمترین مسائل را داشتن همکاری، همگرایی و تعامل بین دستگاه‌های اداری دانست و اظهار کرد: باید از جزیره‌ای عمل کردن دوری و بر اساس برنامه با در نظر گرفتن اصولی چون همکاری و همگرایی حرکت کرد.

ملک حسینی اطلاعات به هنگام و دقیق را موجب قدرتمندی در تصمیم گیری دانست و افزود: مدیران و کارشناسان فرمانداری باید به اطلاعات پروژه های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و روبنایی همچنین اقدامات انجام گرفته در همه حوزه ها اشراف کامل داشته و کارها را با جدیت و به صورت مستمر و موثر پیگیری کنند تا برای ارائه خدمات بهتر به مردم یک رقابت سالم میان دستگاه ها به وجود آید.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اهمیت مدیریت مناسب راهداری زمستانی بر لزوم همکاری بین دستگاه‎های ذی‌ربط در امور این طرح تاکید کرد و افزود : با توجه به نزدیکی فصل سرما و احتمال بارش برف زود رس با اجرای طرح راهداری زمستانی ، تجهیزات و آمادگی دستگاههای ذی ربط مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای راهداری زمستانی، باز نگاه داشتن محور برف‎گیر خوش ییلاق در تمام ایام فصل سرما و زمستان است.

ملک حسینی در ادامه در خصوص برنامه ریزی برنامه های دهه فجر گفت : برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید مردم محور باشد و باید شرایطی را فراهم کنیم تا خود مردم در برگزاری برنامه های دهه فجر وارد شده و در آن مشارکت کنند.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان شکننده است و شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان در آستانه قرارگیری در وضعیت زرد کرونایی و خروج از حالت آبی است که به منظور جلوگیری از این اتفاق باید دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی توسط عموم مردم رعایت شود.

در ادامه این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات عمران، اشتغال، توسعه روستایی، مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، پیگیری و رفع مشکلات در حوزه شهرستان بویژه روستاها بحث و تصمیم گیری شد.

این جلسه با حضور آدینه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، قائم مقام معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ، خانم حکم آبادی بخشدار مرکزی ،نیازی بخشدار چشمه ساران ، منتظری مسئول حراست و بذرافشان مسئول روابط عمومی فرمانداری آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

 

جلسه شورای معاونین و بخشداران فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 178
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12650

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 655
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11747
بازدید سال:87506
بازدید کل:2457832