عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد


همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد

  همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر در این همایش حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این همایش توجه به امور تربیتی مدارس را در کنار مسائل آموزشی در ضروری دانست و بر تعامل و همکاری سایر حوزه ها با حوزه پرورشی تأکید کرد.
در ادامه احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان به سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: سوم مهرماه آغاز سال تحصیلی جدید می باشد اما زنگ شکوفه ها برای پایه اولی ها در روز پنجشنبه اول مهر بصورت نمادین نواخته خواهد شد.
وی همچنین از نواختن زنگ متمرکز ایثار و شهادت بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین وزارتی و استانی در یکی ازهنرستانهای فنی حرفه ای مرکز استان و همزمان در هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرستانها خبر داد.
گوهری راد از ورود 43هزار دانش آموز پایه اولی در سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید جمعا 385هزار دانش آموز سه مقطع تحصیلی در 2600 مدرسه استان تحصیل خواهند نمود.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در خصوص وضعیت نیروی انسانی و فضای آموزشی استان هم گفت: با تعاملی که با وزارت آموزش و پرورش داشتیم و با برنامه ریزی مدون هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود و مشکل نیروی انسانی و فضای آموزشی نداریم.
در ادامه مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای ورزشی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه آموزش و پرورش همچنان طلایه دار انقلاب و پیشرو در اهداف انقلاب است گفت: انتخاب آقای کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرروش از سوی آیت اله رئیسی ریاست محترم جمهور بعنوان سرپرست این وزارتخانه حاکی از نگاه و توجه ویژه دولت به امور تربیتی می باشد.
علی رمضانی به پیگیری امور تربیتی مدارس در زمان آموزش غیرحضوری اشاره کرد و افزود: فعالیتهای فرهنگی هنری مدارس در این ایام به دو شیوه حضوری و مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی دنبال خواهد شد تا اهداف این حوزه در سند تحول بنیادین محقق گردد.
سپس مسعود شاهکویی مدیرکل تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرروش از فعالیت خط ملی 1570 همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در قالب این خط با آغاز سال تحصیلی جدید خدمات مشاوره و روانشناسی برای دانش آموزان انجام می شود و هسته های مشاوره به دانش آموزانی که در ایام کرونا والدین خود را از دست داده اند خدمات مشاوره ای خواهند داد. وی از اجرای برنامه ملی نماد در 35 منطقه آموزشی کشور و دو طرح همدل و مدرسه با نشاط در حوزه مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
احسان مکتبی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به نقش مربیان تربیتی در پرورش انسانهای مفید برای جامعه بر توجه به مسائل پروشی در مدارس تأکید کرد و گفت: جامعه اگر بخواهد به سمت تعالی برود نیاز به افزایش فرهنگ و توجه به اخلاقمداری دارد که نقش مربیان پرورشی مدارس در این مورد بسیار تأثیرگذار است.
در پایان این همایش از فعالین حوزه پرورشی شهرستانهای استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
گفتنی است در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش شهرستان های آزادشهر و گنیدکاوس مشترکا رتبه اول حوزه پرورشی استان را کسب نمودند و شهرستانهای آق قلا و مراوه تپه به ترتیب دوم و سوم شدند.

همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

همایش استانی ترنم تربیت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 167
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12408

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11770
بازدید سال:87529
بازدید کل:2457855