عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان:

ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

 ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

فرماندار آزادشهر گفت: ساماندهی، محوطه‌سازی و احداث یادمان گلزار مطهر شهدای گمنام آزادشهر باید در برنامه‌ریزی و دستور کار مسئولان ذی ربط این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی گلزار شهدای گمنام در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: همه باید در راه حفظ ارزش‌های شهدا بکوشیم تا یاد، نام و رشادت‌های شهدا برای همیشه در فضای جامعه ماندگار بماند.

 وی افزود: به احترام شهدای گمنام وبرای ارج نهادن به افرادی که به دلیل وجود شهدای گمنام در این گلزار حاضر می شوند یادمان این گلزارهر چه سریع‌تر تکمیل شده و به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ملک حسینی فرماندار آزادشهر وجود شهدا را موجب عزت وسربلندی ایران اسلامی دانست وافزود: هیئت امناء هم باید تلاش کند ساخت یادمان طوری طراحی گردد تا در کوتاه ترین زمان وبا بهترین کیفیت ومطابق با معماری سنتی ومذهبی ما باشد.

در ادامه این جلسه سرهنگ کاظمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان گلستان بیان اینکه تجلیل از ایثارگران باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: توسعه کشور و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون و مدیون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ کاظمی افزود: حفظ و حراست از ارزش‌های دوران دفاع مقدس وظیفه اقشار مختلف مردم و مسوولان است و در این راستا باید جانفشانی‌های جانبازان و ایثارگران در همه ایام مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تحقق نظام مردم‌سالاری دینی یک قطب سومی در ساختار سیاسی دنیا در مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایجاد کرد و این عزت و اعتلای امروز کشور در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

در ادامه حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر افزود: رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای حراست از کیان کشور و نظام اسلامی زبان‌زد است و باید از این سرمایه محافظت شود.

وی بیان کرد: دشمنان به بهانه شیوع بیماری کرونا به دنبال به تعطیلی کشاندن برنامه‌های دینی و مذهبی بوده اما با هوشیاری مردم ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب به روش های مختلف در جامعه جاری و ساری است.

 

ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

 

ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

 

ساماندهی گلزار شهدای گمنام آزادشهر در دستور کار قرار گیرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 265
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12005

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 157
بازدید ماه:8270
بازدید سال:84029
بازدید کل:2454355