عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد


دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر ؛ صیانت از رأی مردم برعهده تک تک همه عوامل اجرایی و مسئولین برگزاری انتخابات است .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان آزادشهر، دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر به ریاست سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء هیأت اجرایی و  نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آراء مردم حق الناس است ، تاکید کرد: صیانت از رأی مردم برعهده تک تک همه عوامل اجرایی و مسئولین برگزاری انتخابات است چراکه رأی مردم به عنوان یك امانت در صندوق ریخته می شودو وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات می باشدکه از این امانت به خوبی پاسداری كنند تا خدشه ای به روند انتخابات واردنشود.

قاضوی رئیس ستاد انتخابات در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فرماندار در روز انتخابات، حکم فرماندار را درحوزه انتخاباتی بر عهده دارند تصریح کرد: نمایندگان فرمانداردر انتخابات 7 اسفندماه به عنوان نمایندگان وزیر کشور در شعبات اخذ رأی حضور خواهند داشت و باید در روز انتخابات دقت لازم را برای برگزاری انتخاباتی شفاف به عمل آورند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر تاکید کرد :قانون انتخابات باید توسط نمایندگان فرماندار مرور شود تا در زمان انتخابات با آمادگی کامل، برای پاسخ گویی به تمامی مسائل به منظور شفاف سازی آمادگی لازم را داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در ادامه خطاب به نمایندگان فرماندار اظهارداشت: در بحث برگزاری انتخابات همه ما باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که در محضر خدا هستیم وحضورما زمانی ارزش دارد که کارمان خدایی باشد وباید بدانیم که ما امین مردم و داوطلبین  هستیم وامانتداری نیز یکی از اصول اساسی در پایبندی به ارزشهای اسلامی است که باید رعایت گردد.

قاضوی در خاتمه افزود: درشعب اخذ رأی مسئولیت اصلی برعهده نمایندگان فرمانداراست و نمایندگان فرماندارباید با تدبیر و درایت روند اخذ رای و مسائل و مشکلات احتمالی حوزه را مدیریت کنند.

در ادامه روند نحوه مدیریت شعبه و همچنین نحوه پلمپ صندوق در شروع واتمام رأی گیری ، نحوه تنظبم صورت جلسات و شمارش آراء توسط اعضاء هیأت اجرایی آموزش داده شد.

دومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 893
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1157

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 192
بازدید ماه:2948
بازدید سال:13387
بازدید کل:2383713