عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر

در جلسه فرماندار آزادشهر با مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان :

معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر

 معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر

ملک حسینی فرماندار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گاز از ارائه خدمات شرکت گاز به مشترکین علی الخصوص اجرای پروژه گاز رسانی به روستاههای بخش چشمه ساران تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گاز به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیران ارشد این شرکت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس طالبی و همراهان در شهرستان و تقدیر از ارائه خدمات شرکت گاز به مشترکین علی الخصوص اجرای پروژه گاز رسانی به بخش چشمه ساران اظهار داشت مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف دغدغه مشترک همگی ما می باشد و دستیابی به آن در سایه آموزش و اطلاع رسانی صحیح میسر می گردد
وی در ادامه افزود نعمت تا زمانی که در اختیار ما وجود دارد دیده نمی شود و قطعا در برخی مواقع نسبت به تلاش و زحمات کسانی که دستیابی به آنرا را برای ما میسر می نمایند بی تفاوت هستیم اما وقتی این نعمت از ما گرفته شود متوجه اهمیت آن خواهیم شد.

طالبی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در ادامه گفت : این شرکت آمادگی کامل خود را جهت همکاری با دستگاه های اجرایی استان از جمله فرمانداری آزادشهر اعلام می دارد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی در سطح استان و شهرستان، مطالبی را پیرامون روند خدمات رسانی به شهروندان و روستائیان و همچنین تأثیر وصول مطالبات معوق مشترکین در راستای تحقق اهداف شرکت بیان نموده و خواستار توجه و همکاری ایشان به این بخش شد.

در ادامه این جلسه طی حکمی از سوی مهندس علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان علی اصغر محمدیان بسمت سرپرست اداره گاز نوده خاندوز منصوب گردید.

 

معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر

 

معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر

 

معرفی سرپرست جدید اداره گاز نوده خاندوز شهرستان آزادشهر


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 343
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 11345

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 512
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3643
بازدید سال:91172
بازدید کل:2461498