عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد ساماندهی آرد ، نان و گندم :

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

ملک حسینی درجلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آزادشهر : بازرسی از نانوایی ها به منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و نحوه پخت نان تشدید میشود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، به ریاست ملک حسینی فرماندار آزادشهر و با حضور سایر اعضا ، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بررسی میزان سهمیه آرد شهرستان و همچنین بررسی درخواست های رسیده به این کار گروه صورت پذیرفت اعضای کارگروه گزارشی از اقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در ادامه ملک حسینی فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه کیفیت نان با سلامت مردم سر و کار دارد عنوان نمود : کیفیت نان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا نظارت مستمر ماموران شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت بر چگونگی رعایت بهداشت و همچنین پخت نان باکیفیت صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت : برخی ناهماهنگی ها و مشکلاتی در چرخه توزیع آرد بین نانوایی ها وجود دارد که باید مرتفع شود و با ساماندهی نظام توزیع آرد و مشخص نمودن میزان مصرف نانوایی ها از ایجاد زمینه برای تخلف پیشگیری می شود.

فرماندار آزادشهر در ادامه سخنان خود به ممنوعیت هر گونه جابه جایی و فروش آرد بدون هماهنگی با واحد بازرسی و نظارت تاکید نمود وافزود: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی سهمیه آرد واحد نانوایی قطع خواهد شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه بر انجام اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایی ها و همچنین نظارت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است و باید نانوایی هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق شده و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

 

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 284
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 11256

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 675
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11767
بازدید سال:87526
بازدید کل:2457852