عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

فرماندار آزادشهر در جلسه انجمن حمایت از زندانیان :

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

 

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

فرماندار آزادشهر : انجمن حمایت از زندانیان آزادشهر یکی از انجمن‌های فعال و برتر استان گلستان در زمینه حمایت از زندانیان و حل مشکلات خانواده‌های آنان است و باید زمینه را برای حل مشکلات خانواده های زندانی فراهم سازد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، ملک حسینی فرماندار در جلسه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان گفت: این انجمن با هدف کمک به آزادی زندانیان مالی و رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات خانوادگی آنان تشکیل شده است و انجمن حمایت از زندانیان باید تلاش کند که آسیب های اجتماعی برای خانواده های زندانیان به حداقل برسد.

 

ملک حسینی با بیان این مطلب افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که وقتی فردی به زندان می افتد خانواده های آنان دچار آسیب نشود.
وی بابیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان باید بیش از گذشته بتوانند در جلب مشارکت های مردمی اقدام کنند، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که با وجود سرپرست خانواده ها با مشکلات معیشتی و اقتصادی رو به رو هستند و قطعا فشار اقتصادی بر خانواده هایی که سرپرست آنها در زندان است دوچندان خواهد بود.

 

وی افزود: انتظار می‌رود مردم و مسئولان با حمایت همه جانبه از انجمن حمایت از زندانیان برای برطرف کردن مشکلات زندانیان و خانواده آنان تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه خانواده زندانیان را به مثابه خانواده خود تلقی می‌کنیم و در خدمتگزاری هیچ منتی بر آنان نداریم، افزود: این یک اصل مسلم در خدمت رسانی است و حتی به عنوان یک وظیفه در انجمن‌های حمایت زندانیان محسوب می‌شود.
ملک حسینی اضافه کرد: خیران و انجمن حمایت از زندانیان نقشی بسیار بزرگ در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رسیدگی به مشکلات خانواده زندانی دارند و مسئولان شهرستان‌ها باید از این انجمن‌ها به عنوان یک تشکل مهم مردمی حمایت کنند.
وی گفت: کمک به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و حل مشکلات خانواده زندانیان شهرستان از برنامه‌های فرمانداری آزادشهر است.
ایشان افزود: رسیدگی به خانواده زندانی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت خانواده زندانیان خواهد شد.
در ادامه ذاکری رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر گزارشی از عملکرد این انجمن به اعضا ارائه نمودند.
ایشان خاطر نشان کرد :این انجمن به تمامی خانواده های زندانی در  شهرستان آزادشهر خدماتی در قالب بسته های معیشتی، کمک های درمانی و بهداشتی و غیره ارائه میکند.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان بسته معیشتی برای خانواده های زندانی آزادشهری تدارک دیده شده و امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و خیران بتوانیم نسبت به این مهم گامهای مؤثری برداریم.
 

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

 

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

 

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

 

جلب مشارکت حداکثری برای کمک به خانواده های زندانیان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 258
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 11249

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856