عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشکل و اولویت اول فعلی جامعه بحث اشتغال میباشد

فرماندار آزادشهر در جلسه با رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان:

مشکل و اولویت اول فعلی جامعه بحث اشتغال میباشد

 

 

مشکل و اولویت اول فعلی جامعه بحث اشتغال میباشد

فرماندار آزادشهر : مشکل و اولویت اول حاضر جامعه بحث اشتغال میباشد و در سال گذشته علیرغم کلیه تحریم ها شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف با استفاده از قابلیت ها و پتانسیل جوانان بوده ایم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: جلسه بررسی آخرین وضعیت عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور خانم مسعودی سرپرست مرکز فنی وحرفه ای آزادشهر و تعدادی از کارکنان مرکز و نماینده آموزشگاه های آزاد مرکز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ملک حسینی فرماندار آزادشهر ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و تشکر از زحمات کارکنان در حوزه فنی و حرفه ای آرزوی سالی دور از گرفتاری و بیماری نمود و ضمن تاکید بر شعار سال با مفهوم اقتصادی و اشتغال بیان نمود که مشکل و اولویت اول حاضر جامعه بحث اشتغال میباشد و در سال گذشته علیرغم کلیه تحریم ها شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف با استفاده از قابلیت ها و پتانسیل جوانان بوده ایم .

وی همچنین بیان نمود در فنی و حرفه ای تمام امکانات باید در اختیار باشد تا اقدام عملی و پایداری صورت پذیرد و با توجه به عرصه رقابت در جهان و لازمه به روز رسانی آموزش های مهارتی که فنی و حرفه ای میتواند در جهت تربیت نیروهای متخصص و ماهر در بخشهای فنی و درجهت کوچک سازی دولت گامهای خوبی بردارد .

در این دیدار مسعودی ضمن تبریک سال نو و ایام الله نیمه شعبان به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته مرکز پرداخت و سپس اقدام به معرفی همکاران حاضر در جلسه نمود.

در پایان مسعودی ضمن تشکر از زحمات فرمانداری ابراز امیدواری کرد جهت پیگیری تاسیس مرکز خواهران آزادشهر و همچنین فعال تر شدن شورای مهارت شهرستان توجه خاص صورت پذیرد.
 

مشکل و اولویت اول فعلی جامعه بحث اشتغال میباشد

 

مشکل و اولویت اول فعلی جامعه بحث اشتغال میباشد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 239
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 11159

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 651
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11743
بازدید سال:87502
بازدید کل:2457828