عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

فرماندار آزادشهر در جلسه ساماندهی امور گندم،آرد و نان :

نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

 نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

 

فرماندار آزادشهر: فعالیت بعضی از نانوایی ها در زمینه رعایت ساعت کاری ابلاغ شده رعایت نمی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ سید رسول حسینی فرماندار در جلسه ساماندهی امور گندم،آرد و نان از وضعیت فعالیت بعضی از نانوایی ها در شهرستان در زمینه رعایت ساعت کاری ابلاغ شده ابراز نارضایتی کرد و گفت: این موضوع با بازرسی های سرزده توسط شخص فرماندار، معاونین و شهروندان کاملاً مشهود بوده و اداره صمت شهرستان به همراه اتاق اصناف باید تدابیر کاربردی و فوری در این زمینه اتخاذ کنند.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه آرد ونان یکی از کالا‌های اساسی مردم است بیان نمود : می‌طلبد که با جدیت بیشتر بر فرایند تولید آن دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد وبا هرگونه موردتخلف در حوزه تولید ازجمله کیفیت، کمیت و عدم رعایت مسائل بهداشتی و تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها برخورد قاطع شود.

در ادامه جلسه کوهساری رئیس اداره صمت شهرستان به ارائه گزارش پرداخته و با اعلام اینکه 351 مورد بازرسی از واحد های خبازی شهرستان آزادشهر در طول سه ماه اخیر توسط اکیپ مشترک بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام گرفته است ، افزودند: در این خصوص 28 پرونده واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و صنفی،کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، کیفیت نان و عدم درج قیمت به پرداخت جریمه و با تداوم نظارت و بازرسی ها نیز منبعد اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

نصب تابلوی متحدالشکل در معرض دید مردم با درج ساعت کاری نانوایی ها، شماره تماس دریافت شکایات ، اطلاع رسانی ساعت پخت در فضای مجازی(کانال ها و گروه ها در پیام رسان ها) و همچنین ابلاغ ساعات کاری نانوایی های سراسر شهرستان در شهرها و روستاها به دیگر نهادهای نظارتی، اعضای شورای اسلامی، شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها از موارد مهم مورد تأکید فرماندار جهت پیگیری و اجرا به اعضا در این جلسه بود.

در پایان این نشست پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های کارخانجات آرد ، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانواییها و ... به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

 

نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

 

نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت می باشند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 333
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 10865

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11541
بازدید سال:21980
بازدید کل:2392306